Wingman069 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har hørt rykter om disse flashdiskene som skal komme etterhvert. De skal som jeg hører ta over dagens disker, og da skal de gamle bli billige. Jeg har nå gått tom for plass på mine disker, og derfor vil jeg kjøpe meg enda en Maxtor OneTouch III 500GB USB2.0/Firewire 800 som jeg har vært svært fornøyd med. Spørsmålet mitt er da om det er lurt av meg å vente. Tror ikke det etter det jeg har forstått, men vil bare være sikker slik at jeg ikke angrer meg over nyåret. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er nok enda noen år til flashdiskene kommer til å bli allemannseie, og diskprisene nå til dags er også nokså lave. Lenke til kommentar
tole Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror nok du kan kjøpe deg ny 500GB disk uten å bekjymre deg så mye. Det er nok veldig lenge til du får en flashdisk av samme størrelsen til en fornuftig pris. Lenke til kommentar
Wingman069 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Det var det jeg tenkte meg. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå