Gå til innhold

Skjermkort og drivar går dårlig ilag.

Theoneask

Anbefalte innlegg

Heisann.

Eg har fått eit plagsomt problem. Mitt skjermkort geforce 6800LE ( ja eg veit det er dårlig ) takler ikkje lenger drivare.

Dersom eg instalerer drivaren eg fekk med cden, blir skjermen svart når det er nesten ferdig/ferdig og eg får ikkje gjort noke. Einaste valget er då ein restart. Starter opp og ingen endringar har skjedd. ( Eller so er skjermen full av streker og eg må restarte og avinstalere drivaren i sikkerhetsmodus, husker ikkje heilt, blir so oppgitt av å teste og få feil heile tida )

Dersom eg tester med andre drivare som eg har henta ned frå nvidia.com blir ikkje akkurat resultatet noke betre. Det varierer litt kva drivar eg tester ut, enten blir skjermen svart, og eg må restarte. Når eg då starter opp er skjermen full av streker over alt, ( rett etter boot screen er ferdig ) og eg får ikkje gjort noko anna ein å restarte. Går då inn i sikkerhetsmodus for å avinstalere drivareren og starte opp windows på vanlig måte igjen.

På andre drivare blir skjermen full av streker rett før instalasjonen er ferdig, so resultatet blir til slutt det samme. Er ingen forskjell om eg bruker windows update systemet, eller køyrer install fila manuelt.

Problemet har oppstått tidlegare og, men då fekk eg ordna det med å avinstaler drivar i sikkerhetsmodus, og instalere ein eldre drivar ein den nyaste. Det hjelper ikkje lenger. Har virkelig ingen aning på kvifor problemet plutselig oppstår.

Har hatt kortet i 1 år, og det har funkert heilt fint før no. Skjedde først 3 veker sida.

Visst dåke trur at eg må kjøpe nytt kort, vennligst sei frå.

Spel spele er eit lite must, warcraft III, WoW, counter strike source er spel eg helst bør klare å køyre smertefritt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opplevde noen lignende symtomer ved bytte av ett skjermkort en gang.

Årsaken til problemene var da att skjermkortet ikke sto skikkelig i AGP sokkelen. Dette gav streker og dårlig bilde med windows driveren, mens den alngt mer optimaliserte nVidiadriveren fikk bildet til å bli svart, og strekene ble mye værre.

Annbefaler deg å prøve å ta ut og inn skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...