stout Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nå kan du kjøpe "venner" til din MySpace- eller Facebook-konto. Noen vil vel si at "det måtte komme". Får vi en tilsvarende tjeneste til norske nettsamfunn? Link. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er så absurd, jeg klarer ikke la være å le av slike tilbud. Det er rett og slett diskriminerende. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er rett og slett diskriminerende. 7392804[/snapback] hvordan da? Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Helt utrolig Et tegn på at disse internettsamfunnene går helt over styr. I Norge har vi VGs Nettby og DBs Blink, morsomt å lese om folk som henger på de sidene dagen lang. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er rett og slett diskriminerende. 7392804[/snapback] Øh, hæ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Øh, hæ? 7393613[/snapback] Altså, mot de som faktisk ikke har mange venner. De blir da tilbudt å kjøpe enn ? Kan ikke være bra for selvtilliten. "Gud se så mange venner jeg har, de er kjøpt hele gjengen." Hadde jeg vært en sånn med lite sosialt nettverk, hadde jeg følt meg krenket om jeg hadde sett tilbudet om å få "kjøpt" en venn. Det er absurd. Lenke til kommentar
stout Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 "Gud se så mange venner jeg har, de er kjøpt hele gjengen." Noe av tanken er vel at folk blir fascinert/tiltrukket av de som allerede har en del venner. Ganske standard psykologi sikkert, men ikke mitt område. Jeg kan faktisk tenke meg at dette fungerer, til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå