Gå til innhold

Bat kommando. Kopiere en fil til en annen plass.

Anbefalte innlegg

Hvilken bat kommando trenger jeg for å kopiere en bat fil som ligger i samme mappe som "denne bat fila" til f.eks c:\Program Files og når den er kopiert starter jeg den med en egen kommando som da blir f.eks hvis fila heter fil.bat.

Denne fil.bat fila skal da kopieres fra mappe 1 til C:\Program Files.

Mappe 1 inneholder da 2 bat filer. den som kopierer fil.bat og fil.bat

start "C:\Program Files\fil.bat"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det mulig å legge inn tidsdelay mellom kommandoer i en bat fil? fordi jeg får ikke kopiert og kjørt bat fila fra samme bat fil, pga den ikke rekker å kopiere ferdig før den vil starte den.

ja

Har finni ut at jeg ikke får kjørt den i det hele tatt. Nå trenger jeg en kommando som kjører fila, som jeg kopierte til c:\Program files

legg til

@ping.exe 127.0.0.1 -n 10 -w 1000 > nul
start "Filen" "c:\program files\fil.bat"

der det passer i fila

Endret av hernil
Lenke til kommentar

Den som du kaller "filen" i code der, hva er det? hvilken fil skal jeg legge inn der? eller skal jeg bare ha "filen" der, uten å endre det? prøvde å bytte det ut med fil.bat men da starta den bare fra den "mappa ting er i" og ikke der jeg har kopiert fil.bat

For jeg skal jo starte fil.bat som ligger c:\program files\ og ikke den som nå ligger i en mappe på skrivebordet som alt ligger i.

Lenke til kommentar
Den som du kaller "filen" i code der, hva er det? hvilken fil skal jeg legge inn der? eller skal jeg bare ha "filen" der, uten å endre det? prøvde å bytte det ut med fil.bat men da starta den bare fra den "mappa ting er i" og ikke der jeg har kopiert fil.bat

For jeg skal jo starte fil.bat som ligger c:\program files\ og ikke den som nå ligger i en mappe på skrivebordet som alt ligger i.

7394451[/snapback]

filen er bare tittelen på vinduet. vet ikke om det 100% nødvendig, men flere ganger har det ikke funket uten å ha med tittel for min del. tittelen kan du endre som du vil til f.eks. "avsluttningsprog" eller lignende :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...