Ueland Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vi klarer "desverre" ikke arrangere LAN på 3 måneders varsel, anefaler de av dere som ønsker LAN i påsken/vinterferien å ta turen til Hamar på The Gathering Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vi klarer "desverre" ikke arrangere LAN på 3 måneders varsel, anefaler de av dere som ønsker LAN i påsken/vinterferien å ta turen til Hamar på The Gathering 7553858[/snapback] Somerferien da? /beg Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Vinterferien blir nok uaktuel for da venter alle de fine hvite bakkene i Trysil fjellet på meg i en hel uke Visse ting er bedre enn data og lan partys uansett ! Endret 23. desember 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er det ikke best å ha en gang i året som alle gleder seg til, enn å ta tilfeldige uker? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er det ikke best å ha en gang i året som alle gleder seg til, enn å ta tilfeldige uker? 7563297[/snapback] Må si meg helt enig. Sommerferien er en tid hvor mange er bortreist, har sommerjobber, for ikke å snakke om at det å sitte i en hangar i fem døgn fort kan bli overdrevent svett midt på sommeren. På en annen side er dette såklart tiden hvor alle har fri Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er det ikke best å ha en gang i året som alle gleder seg til, enn å ta tilfeldige uker? 7563297[/snapback] Må si meg helt enig. Sommerferien er en tid hvor mange er bortreist, har sommerjobber, for ikke å snakke om at det å sitte i en hangar i fem døgn fort kan bli overdrevent svett midt på sommeren. 7564345[/snapback] Men det er også den eneste ferien du kan sikre at alle faktisk har ferie. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det går ikke an å arrangere noe slikt på så kort varsel. Jeg husker godt hvor lenge i forveien vi planla for HW-LAN 06. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Spar heller pengene til et høst-LAN som tillegg til TG og gi oss en bombe da, enn å gjøre noe halvveis to ganger i året. Jeg fikk ikke deltatt i høst, men satser på neste gang. TG har jeg aldri vært på og planlegger det heller ikke. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kva er planane for HW-Lan 07? Er det snakk om at det blir i det heiletatt? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kva er planane for HW-Lan 07? Er det snakk om at det blir i det heiletatt? 7881283[/snapback] http://www.hardware.no/artikler/begivenhet...et_noe_av/36140 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva mener de med 3 delt ? Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Skjønte ikke helt det jeg heller, håper ikke det blir sånn at noen dager eer det underholdning så noen med lan og så noen med noe annet... Er best med alt blanda syntes jeg Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva mener de med 3 delt ? 7885459[/snapback] Det lurte jeg også på. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Regner med at det betyr arrangementet vil være tre forskjellige deler, der lanet bare er en av dem... Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Spurte om det samma på BF.no da svarte fubar meg så fint med disse setninger Greia med 3 deler er at vi ønsker en del som er LAN, en del som er "events" - dvs ting som skjer, og den siste blir en surprise til vi lanserer ny webside og da vil alt bli mye klarere. Jeg måtte jo smi mens jernet var varmt, da vi fikk GO på nytt LAN. Til gjengjeld vet jeg jo hva jeg skal jobbe med de neste månedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg