Mafo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Trolltech har samlet en rekke slagkraftige partnere, og satt sammen en solid programvarepakke for Linux-telefoner. Les mer Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hmm har de lov til å lage den tlf?Syns den ligner mistenkelig lik se k800 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hmm har de lov til å lage den tlf?Syns den ligner mistenkelig lik se k800 7392658[/snapback] Næss.. Jeg synes ikke det.. Skjermen er større bla.. men men.. Lenke til kommentar
yoyoma Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Jeg lurer på om det er verd og kjøpe en linux telefon når det er åpen platt form, eller er windows mobil bedre? Men det virker som Windows mobilene er dyrere og har mere sperre, jeg liker at man kan gjøre hva man vil med telefonen uten at det ligger ting der som jeg ikke vil ha og at det bør i hvertfall ha 2.0 pixel kamera og trådløs nett, bra skjerm er viktig. men er det hvert det? Endret 30. november 2006 av yoyoma Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gøy at linux og programvare for linux er på fremfart på mobiler. Mobilen på bildet er vistnok dessverre bare for utviklere og ikke for sluttbrukere. Håper jeg kan kjøpe Linux-mobil med en saftig programvarepakke og åpent for egen konfigurering om ikke så lenge. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 er nok ikke lenge etter at greenphone kommer ut at en vil finne grunnpakker/distroer på nettet som en kan laste ned og legge inn. med andre ord, i sin nåværende form er den nok helst for utviklere ja, men gi miljøet litt tid så burde det snart være mulig for hvermansen å sette en opp akkurat slik en vil ha den Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er ikke noe spesielt Linux-fan, men dette virket meget interessant. En ting er å installere og slette spill, programmer og themes. En annen tnig er å totalt skreddersy systemet, nøyaktig slik en vil ha det. Og jeg vil ha det^^ Lenke til kommentar
whoi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg hadde lyst på Greenphone, men prisen ble litt drøy på over 4000kr. Håper derimot det kommer noen bra telefoner med greensuite til en passende pris! Lenke til kommentar
P-TeCk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Mobilen på bildet er vistnok dessverre bare for utviklere og ikke for sluttbrukere. 7394487[/snapback] Feil, det er mulig å bestille Trolltech Greenphone for hvem som helst, så lenge de betaler. Husker jeg rett ligger vel prisen på omtrent 5000, inkludert mva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg