Sorbon Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På skolen nå har vi storprosjekt og jeg har valgt fotografering som tema. Men vi skal ha en teoretsik bit og...Her tentke jeg å skrive om en kjent fotgraf, men problemet mitt er at jeg ikke kan noen kjente fotgrafer Så hvis dere har noen gode forslag hadde jeg blitt kjempeglad Gjerne link til en side hvor det står om fotografen... Takk på forhånd Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Unnskyld det at jeg bumper, men er det ingen på dette forumet som vet om en eneste fotograf? Trenger et kjapt svar nå! Bør helst ha klart hvem jeg bør skrive om i morgen! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Bare for å kaste ut et forslag kan du skrive om ansel adams Medlem av f/ 64 group. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva med Morten Krogvold? http://www.mortenkrogvold.no/ Lenke til kommentar
Sorbon Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Takk for kjappe svar. Men faren min hadde et godt forslag og det endte jeg opp på. Robert Capa Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Unnskyld det at jeg bumper, men er det ingen på dette forumet som vet om en eneste fotograf? Trenger et kjapt svar nå! Bør helst ha klart hvem jeg bør skrive om i morgen! 7446597[/snapback] Får du ikkje fleire svar så sleng eit spørsmål i Fotografering-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå