Åsmund@ATi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.konkurranseguiden.no/julekalender.asp Denne her burde dekke GANSKE MANGE Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kommer til å legge ut linker her i førsteposten etterhvert som kalenderne dukker opp 7392420[/snapback] :] Kjempekjekt å ha det samlet. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.konkurranseguiden.no/julekalender.asp Denne her burde dekke GANSKE MANGE 7398792[/snapback] Åh, fanken.. Syntes jeg var flink som deltok i rundt 10 konkurranser nå, jeg. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå har jeg vært igjennom minst 25 julekalendere Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jamen... Hvor er Dorullnissen og Konglegrisen! :!: Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå er netshop sin oppe. Jeg syns den mp3 spilleren så nice ut(om man nå kan bruke den uten sonicstage), men var ikke sinnssykt billig. En del som selger den billigere/tilsvarende. Noe som hadde vært kult som rosin i pølsa hadde vært f.eks fri frakt:-) Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har trukket nisselua dypt ned, funnet frem premiene og er klar GamersMix.no med julekonkurranse for tredje år på rad. Trekning hver søndag i desember, med minst 15 spill i premie hver uke. Dessuten ligger den en ganske tung boks nederst i boksen, så bonus blir det Adresse: www.gamersmix.no Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Har oppdatert førsteposten med et par stykker, men sitter på skolen atm, så det er begrensa hva jeg gidder å gjøre her. Skal ordne mer når jeg kommer hjem litt senere. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Må ha denne i mine innlegg. Håper jeg vinner noe i år da,i fjor vant jeg ingenting. Lenke til kommentar
cary Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 tar tilbake det jeg sa om de "store" har sviktet.... har vært på nattvakt og var kanskje litt tidlig ute... SORRY fra cary julekalender it is.....GOD JUL til alle Lenke til kommentar
Hans Olav Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg må vel få med catchgamer.no sin julekalender. Der svarer du ikke på noen spørsmål men melder deg på, så trekker de automatisk ut en vinner. http://www.catchgamer.no/?module=christmas Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 kjempe om noen hadde tatt initiativet til julekalender slik som i fjor der alle tilbudene ble listet opp i første post og en liste med alle konkurransene =) jeg gjorde det en gang og i fjor tok noen andre oppdraget. Håper virkelig at en har lyst til å gjøre det i år og Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Men det er jo ikke konkurransene jeg er ute etter, jeg er ute etter "DAGENS" juletilbud på et eller annet produkt, altså at man kan spare litt spenn. Hvorfor har ikke komplett.no noe sånt i år igjen Så PSdata hadde, men jeg er ikke så interessert i alkotester til 700 spenn Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://gameroobie.no/?pg=julekalender&luke=1 Lenke til kommentar
snarius Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Må berre legge denne tråden i bokmerkene mine Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 I år må det da bli min tur til å vinne noe. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 *Ha i mine innlegg* Håper jeg vinner noe iår Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 *inn i mine innlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå