TanglewoodD Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Heisann Jeg kjøpte en 4 pack som var på tilbud på Coop her i Sarpsborg for 2 dager siden. Jeg åpnet 1 av de, drakk halvparten på 30min. Det er snakk om 1,5L cola. 30min så var all kullsyra borte. Det skjedde med alle 4. Samt den jeg kjøpte nå for 30kr på en Shell bensin stasjon. Flaska er produsert på Lørenskog. Er det noen flere som har hatt dette tilfellet ? Irriterer noe grenseløst.. Kan jo liksom ikke be om en ny brus heller... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Leser du ikke Pondus, mann? Hvis du følger fremgangsmåten brukt av Else, vil du nok stikke av med både en og to flasker i erstatning ... 1 Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hva med å sende en mail / ta en telefon til Coca Cola, og spørre de om dette. Så skal du se at du plutselig får en kasse cola sendt med bud. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er cola, ikke milkshake. Neste gang lar du være å riste før du drikker. Daniel Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er cola, ikke milkshake. Neste gang lar du være å riste før du drikker. Daniel 7392536[/snapback] Ehh... Han sa ikke noe om at han hadde ristet brusen da! Hvorfor i helvete skulle han ha gjort det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Han sa ikke noe om at han hadde ristet brusen da! Hvorfor i helvete skulle han ha gjort det? 7393098[/snapback] Kanskje fordi han blandet cola og milkshake. Det går fort i surr. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøpte en Cola en dag der Colaen ikke inneholdt kullsyre i det hele tatt. Da jeg åpnet den og skulle ta jomfuen, var det bare Colavann oppi. Kjipe greier. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Send melding til Coca-Cola, da de er ganske snille når det gjelder dette Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Ikke drikk Cola. Svineri. Edit: Men du burde nok kontakte Coca Cola. Kan hende du er (u)heldig og får tilsendt en kasse, som erstatning. Endret 30. november 2006 av Uin Viel Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ikke drikk Cola. Svineri. Edit: Men du burde nok kontakte Coca Cola. Kan hende du er (u)heldig og får tilsendt en kasse, som erstatning. 7393221[/snapback] Enig, drikk heller vann. Gratis og det beste! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Men ikke like godt... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er cola, ikke milkshake. Neste gang lar du være å riste før du drikker. Daniel 7392536[/snapback] Ehh... Han sa ikke noe om at han hadde ristet brusen da! Hvorfor i helvete skulle han ha gjort det? 7393098[/snapback] Ehh... Han sa ikke noe om at han ikke hadde ristet den, heller. Da er det naturlig å tro at den er ristet, med tanke på den manglende kullsyren. Daniel Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Men du Daniel, jeg for all del rister ALDRI colaen min, jeg kjøpte også en 4pack med Cola på Coop Prix, og enda en på Shell bensinstasjon, hvis du hadde lest etter. Ja, det er jo tragisk at colaen er sånn, men jeg forventer ikke noe kompensasjon for tapt cola for å si det sånn Men er verdt et forsøk da, sier jo flate meg ikke nei til ei kasse med coce Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjør på. be om ny! Jeg kjøpte en svensk burk engang, og den er godt under halvfull. Har ikke kontaktet dem tho. Mulig jeg kan snuske på Coca Cola Norge fordi jeg kjøpte en svensk burk Men det er vel verdt et forsøk å spørre om ny! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Send melding til Coca-Cola, da de er ganske snille når det gjelder dette 7393165[/snapback] Og si hva? Var bare snakk om en halvliter Cola til 10 kroner liksom. Allikevel litt kjipt når jeg satt i kinoesalen og var pakket og klar. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Jeg sendte en mail nå.. altså, det var helg, jeg hadde nytt tastatur, nytt spill, og var klar for et skikkelig sukker sjokk ( jeg fikk det jo da, imat sukkeret ikke går ut sammens med kullsyra ) Men men, smaken var langt fra det jeg forventet, og jeg blåser i om de var på "tilbud" , selvom det er tilbud, så skal fortsatt kvaliteteten være lik. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Amatørmessig Du kan ikke gjøre som med Firstprice cola, og bare ta en tilfeldig flaske/flasker du finner i hyllen. Du må alltid sjekke datoen på brusen. Ikke fordi det er noen stor fare for at den er gått ut, men fordi det smaker mye bedre med en cola som går ut i mai enn en som går ut mars. Jeg synes dette er et stort problem, for colaen går ut på dato mye fortere enn det står på flasken Leser du januar på flasken du skal kjøpe i dag kan du likegodt la være, det er piss.... For min del lar jeg være å kjøpe hvis det står noe lavere enn mai for tiden. De løser det kanskje med glassflaske, men selv det smaker dårlig måneden før det går ut på dato. Jeg vet ikke hvor relevant dette er, men jeg synes det er et problem som Coca Cola burde bli obs på. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ja, flaska mi skal liksom gå ut 4 August 07... Piss ass Sendte som sagt mail til Coca-Cola Norge, og de sendte en mail tilbake at jeg skulle sende inn flasken/e til "analyse" faktisk , hos levrandør. Jeg BØR få kompensasjon for å sende inn.. Post 1666 ;D Endret 1. desember 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Han sa ikke noe om at han hadde ristet brusen da! Hvorfor i helvete skulle han ha gjort det? 7393098[/snapback] Kanskje fordi han blandet cola og milkshake. Det går fort i surr. 7393127[/snapback] Yeah, what's up, vanilla coke? Uansett, du kan jo bare ringe opp og si ifra, ellers kan du jo true med å .. uhm.. nei, kanskje det ikke er så lurt å saksøke. Å skape mediablest er vel kanskje heller ikke så lurt, for Coca-Cola lever jo på dårlig PR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå