Gå til innhold

eAcceleration

Goffis

Anbefalte innlegg

I 5 måneder har et såkalt nyttig antivirusprogram ved navn eAnthology Defender/Stop-Sign Threat Scanner ligget og hatt en behagelig ferie på harddisken. Eneste je har å klage på med denne gjesten er det daglige maset om "prøvd dette [drittspill] nå gratis", "ta en threat scan nå", en periode med egen-reklame "registrer nå hos eAnthology og vær beskyttet", og at maskinen lagger om je ikke ber det om å sove. Hvordan og hvorfor denne feriegjsten kom på besøk har hittil vært ukjent.

Men nåhar altså sammenhengen blitt funnet: Med Audiogalaxy fulgte dette flotte reisebyrået GAIN med en alliGATOR bak roret. Denne har altså hyret eAnthology-familien til min pc.

Nå er je lei av denne, og angrer på at je ikke kvittet meg med dem på en uhøfligst mulig måte. Folk som benytter seg av slike reisebyråer med slikt snuskete omdømme kan ikke stoles på.

Men så har disse *****ne vært så lure at de ikke har puttet på noen avistalleringsknapp. Dette lukter mer og mer av snusk. Hva slags programmer er så dårlige at folk kan ha lyst til å kvitte seg med dem, hva?

Så je lurer på hva man gjør for å bli kvitt det mest mulig smertefritt. Og sist men ikke minst: HVA HAR DETTE PROGRAMMET GJORT MED PCEN MIN? Tidsinnstilt bombe? Sendt alt innhold på harrdisken til noen skitne hackere (a.k.a. Pentagon?)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...