Pysj Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Telenors nye tjeneste gjør at du kan sperre en mobiltelefon for mobile innholdstjenester. Les mer Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Telenors nye tjeneste gjør at du kan sperre en mobiltelefon for mobile innholdstjenester. Les mer 7392401[/snapback] Kanskje dere kunne fortelle litt mer om hva slags tjeneste det dreier seg om og evt pris og hvordan man kan få det?Synes denne reportasjen var syltynn. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er det CPA-sperretjeneste det er snakk om? I så fall er den så absolutt ingen nyhet hos Telenor... Noe tynn artikkel, jeg er enig i det! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 telenormobil.no? er ikke lengre en noen tastetrykk unna... Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 telenormobil.no? er ikke lengre en noen tastetrykk unna... 7398347[/snapback] tulling Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 telenormobil.no? er ikke lengre en noen tastetrykk unna... 7398347[/snapback] Joda, men de nevner ingenting om CPA-sperretjeneste på sidene sine. Derfor spurte jeg om det er denne tjenesten man referer til, da den i så fall ikke er noen nyhet. Hvis du finner noe på telenormobil.no, så gi meg gjerne en link Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://telenormobil.no/tjenester/sperringm...holdstjenester/ Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://telenormobil.no/tjenester/sperringm...holdstjenester/Har ikke dette eksistert i flere år? Var det ikke snakk om at Telenor skulle lansere en aldersstyrt innholdssperre? Det hadde jo faktisk vært en nyhet... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 nja, tror det var noe om at dem gikk ut fra alderen på den som hadde abonnementet ja. men vet ikke helt hvor jeg har det fra... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Mener helt sikkert å ha lest at Telenor skulle sperre for ting uegnet for unge uifra brukerinformasjonen. Har jeg drømt dette? Endret 1. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg