Inc Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Spiller jeg de samme filmene i f.eks winamp er det helt fin, men altså i vlc blir bilde mye mørkere. Jeg har ikke gjort noen instillinger så jeg prøvde å legge vlc inn på nytt, men det funket heller ikke. Tenkte kanskje det var noen codec som maglet men jeg vet ikke. Hva kan jeg gjøre? Endret 30. november 2006 av regga Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 ja, jeg bumper denne. Selv om jeg egentlig skulle ha ventet 1 time til. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er truleg ikkje codecproblem, då VLC ikkje benytter seg av eksterne codecar. Kunne vore skjermkortdrivarar, men då er det kanskje litt rart at det er fint i WinAmp. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Er truleg ikkje codecproblem, då VLC ikkje benytter seg av eksterne codecar. Kunne vore skjermkortdrivarar, men då er det kanskje litt rart at det er fint i WinAmp. 7399688[/snapback] Er det mulig å få det lysere i vlc via noen innstillinger? Kan si at jeg har funnet noen enda.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det er det. View --> Extended GUI. Hak av for Enable, og still på Gamma, Brightness, eller kva som er der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå