Gå til innhold

Tips og hjelp om utstyr og spill til xbox 360


veluci

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg 360 no om ca 5 dager... så snart eg kommer meg hjem fra sjøen asso...

og so er det slik atte det begynner og bli en del spill eg har lyst på.. so lurer eg på det om det gjør noe og kjøpe masse spill, eller holder det liksom med ett par liksom?

 

spill eg skal ha:

-GOW

-Test Drive Unlimited (tenkte eg)

-Obivilion (er det kommet en utvidningspakke til dette spillet??)

 

spill eg kunne tenkt meg:

-Call of duty 3

-Rainbow 6 spele

-splinter cell

 

er andre og, men kommer ikke på de...

 

kom med tips, for dere som har erfaring.. vet ikke hvor mange spill jeg skal kjøpe

eller hvilke som er aller best?

 

er det noe spessielt ekstrautstyr eg burde hatt meg også?

 

(kjøper premium)

Endret av veluci
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil i hvertfall anbefalle deg å kjøpe Premium pakken så får du med harddisk og det meste du trenger, WLAN adapteren kan jo være kjekk hvis det er lang avstand fra routeren din til der du skal ha xbox'en.

 

Hvis du liker de tidligere Splinter Cell spillene vil jeg definitivt anbefalle deg å kjøpe det. Call of Duty 3 ser bra ut, men jeg syns ikke det var så veldig bra, en del repetitive oppdrag også er det en del dårlig level design så man kan sette seg fast mens man spiller, utrolig irriterende, også hang spillet seg helt flere ganger mens jeg spilte det.

Lenke til kommentar

Gears of War, utmerket valg og det er mange her som sikkert vil ha deg med på litt spilling.

 

Oblivion syns jeg sliter litt uten mods, liker ikke levelscaling. Dette bør du kanskje lese litt opp om før du kjøper.

 

Call of Duty 3: Ett bra spill, men det fører lite nytt til serien. Om du "kun" vil ha en solid WW2 FPS dog er dette ett veldig bra valg. MP minner litt for mye om Battlefield spør du meg.

 

Splinter cell: Litt kort, men veldig bra. Multiplayer er også veldig unikt, morsomt og utfordrende.

Lenke til kommentar

Betyr at monsternes level blir tilpasset din level, samt utstyret de dropper. Så du vil aldri måte monstere med betydelig høyere level enn deg, kommer du tilbake til samme sted - fem levels seinere - vil mobs også ha blitt fem levels høyere.

 

Det er omtrent som når du bruker støttehjul når du lærer å sykle.

Lenke til kommentar
spill eg skal ha:

-GOW

-Test Drive Unlimited (tenkte eg)

-Obivilion (er det kommet en utvidningspakke til dette spillet??)

 

spill eg kunne tenkt meg:

-Call of duty 3

-Rainbow 6 spele

-splinter cell

 

 

Gears of War - er kjempe bra.

 

Rainbow 6 ser bra ut har ikke prøvd det,

 

men Splinter Cell er verdt å kjøpe, men da vil jeg bare si at grunnen til at det er kort er fordi du får meldingen "To Be Continued" når du tar siste banen.

men det er absolutt verdt å kjøpe. Prøv å klare det helt stealth :p klarer ikke jeg

Lenke til kommentar

Sånn ca som BTK forklarte det. Du møter fiender som er rundt din lvl range, noen kan være høyere level, noen lavere. Men om du går opp i level, så følger de etter. En "boss" er ofte sterkere enn deg, men det hjelper da lite å gå ut, få levels og komme tilbake. For da vil han være sterkere der igjen.

 

Wow eksempel: Du går inn i Deadmines som lvl 20, får lvl 20 gear som er bra til å slå lvl 20 monstrene du møter i DM. Går du inn som lvl 40, er alt lvl 40. Er mods til PC som forandrer på dette, men desverre ikke til 360.

Lenke til kommentar
ååå... det der med obivilion og det atte de holder seg på samme nivået som det du er, fikk meg til og tenke... litt kjedli da... ble litt skeptisk nå.. fortell noe av det beste med spillet da, så kanksje eg kommer på bedre tanker igjen

7394828[/snapback]

 

Det er jo et meget bra spill uansett. Massevis av quests, stor åpen verden å utforske, meget god grafikk osv. Det med levelscalingen er som sagt en smule irriterende, men er langtfra å gjøre spillet uspillbart slik andre her inne sier. I mer linære rpger slik som f.eks Baldurs Gate tilpasses jo uansett mobsene etter hvor langt ut i spillet du er kommet, selv om de ikke følger levelen din. I Morrowind var det jo mange som klaget på at characteren deres ble alt for sterk utover i spillet, og at sluttbossen i spillet ikke bød på noen problemer i det hele tatt, og det var nok dette som var hovedgrunnen til at utviklerne valgte å innføre denne formen for levelscaling i Oblivion. I en spillverden som er helt åpen fra starten av er det vanskelig å gjøre alle fornøyde. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...