tp88 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Noen her som vet hvordan HTML-koden er for å kunne spille av musikk på en hjemmeside? Var borti dette en gang, men jeg mistet internett adressen. Håper noen vet hvordan dette skal gjøres. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Google: Searched English pages for <i>include music in html document</i>. Results 1 - 20 of about 536,000. Search took 0.28 seconds. <EMBED SRC="dreidel.mid" AUTOSTART=TRUE HIDDEN=TRUE></EMBED> Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Musikk på hjemmesider er no no og fy fy 99% av gangene! Er ikke noe mer irriterende enn at rommet fylles med stygg musikk som gjentar seg i det uendelig. Særlig ikke forferdelig midi-musikk :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Se på http://www.zx9.no da.. Ikke no fyfy musikk der :smile: Ganske digg faktisk :smile: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg tror heller den siden (musikken) overbeviste meg om at jeg har rett Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Du må jo ta musikken og hva siden handler om med i sammenhengen da. Did that make sence? :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Uansett var ikke spørsmålet om det var fyy eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå