oliday Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Er det sant at Xbox360 ikke har HDMI-inngang?? Det er jo helt på trynet isåfall. Skandale av MS 7398888[/snapback] Nå er det vel slik at x360 burde hatt en ekstern HDMI utgang, og ikke inngang. Så vidt jeg har fått med meg har x360 et internt hdmi interface, som bl.a. utnyttes av hd-dvden. Grunnen til at x360 ikke har ekstern hdmi utgang tror jeg bl.a. er på grunn av at det på tiden den ble utviklet så var det fortsatt ikke enighet om det var DVi eller HDMi som ville bli standard. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Er det mulig å koble mus/tastatur til Xbox360? Tenker på spill som Cod3. 7426382[/snapback] Nei det er ikke mulig, og takk gud for det =) Hadde det vært mulig, måtte det ha vært umulig å bruke de på Live, eller vært umulig å spille mot folk som hadde vanlig kontroller. De som hadde hatt tastatur/mus hadde fått store fordeler i forhold til de som har kontroller. Vil du ha mus/tastatur så får du faen spille på en PC Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Får vel faen ta å holde meg til pc da Tenker uansett å skaffe en 360 til ungene etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå