Bornslip Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Har planer om å prøve å faste litt for å rense kroppen for avfallsstoffer og kanskje føle seg litt mer fresh, men lurer på om det er noen spesielle ting man bør tenke på når man faster? Altså, at man må drikke vann tar jeg som en selvfølge, men burde man tenke på å få i seg noen vitaminer? Evnt. andre ting som man får i seg via mat og som er viktig? Og hvor lenge kan man faste før det blir skadelig? dager? uker? Fant ikke så mange kilder ang. dette på nettet, så mulig noen her har peil... Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Rense kroppen for avfallsstoffer? Hva i helvete? Er avfallsstoffer i kroppen et stort problem for deg? Ta klyster da vel Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Rense kroppen for avfallsstoffer? Hva i helvete? Er avfallsstoffer i kroppen et stort problem for deg? Ta klyster da vel 7392858[/snapback] And you care becaaause ... ? Om du ikke kan komme med et ordentlig svar ser jeg ikke helt poenget med å gidde liksom Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. Jeg kan aldri tenke meg at faste vil hjelpe mer enn å spise ordentlig sunt i et par dager. At du ikke fant så mange kilder på dette henger kanskje sammen med at det er en ganske søkt idé. Endret 30. november 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 du renser absolutt ikke kroppen ved å faste hvis du vil rense kroppen, så ta tarmskyll, deretter spis bare sunne ting de neste to ukene Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. Jeg kan aldri tenke meg at faste vil hjelpe mer enn å spise ordentlig sunt i et par dager. At du ikke fant så mange kilder på dette henger kanskje sammen med at det er en ganske søkt idé. 7395972[/snapback] Er det ikke mer riktig at kroppen går på fettet før proteinene? Har bare hørt noe om at det er mye giftstoffer og avfallsstoffer som lagres i fettcellene... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. Jeg kan aldri tenke meg at faste vil hjelpe mer enn å spise ordentlig sunt i et par dager. At du ikke fant så mange kilder på dette henger kanskje sammen med at det er en ganske søkt idé. 7395972[/snapback] Er det ikke mer riktig at kroppen går på fettet før proteinene? Har bare hørt noe om at det er mye giftstoffer og avfallsstoffer som lagres i fettcellene... 7396650[/snapback] Det går på fettet også.Men skal du ha vekk fettet er det bare til å sette igang og trene. Fasting er ikke et godt alternativ. Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. Jeg kan aldri tenke meg at faste vil hjelpe mer enn å spise ordentlig sunt i et par dager. At du ikke fant så mange kilder på dette henger kanskje sammen med at det er en ganske søkt idé. 7395972[/snapback] Er det ikke mer riktig at kroppen går på fettet før proteinene? Har bare hørt noe om at det er mye giftstoffer og avfallsstoffer som lagres i fettcellene... 7396650[/snapback] Det går på fettet også.Men skal du ha vekk fettet er det bare til å sette igang og trene. Fasting er ikke et godt alternativ. 7396813[/snapback] Tenkte som sagt mer på å rense kroppen, selvom fasting sikkert også vil resultere i et lite vekttap... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. Jeg kan aldri tenke meg at faste vil hjelpe mer enn å spise ordentlig sunt i et par dager. At du ikke fant så mange kilder på dette henger kanskje sammen med at det er en ganske søkt idé. 7395972[/snapback] Er det ikke mer riktig at kroppen går på fettet før proteinene? Har bare hørt noe om at det er mye giftstoffer og avfallsstoffer som lagres i fettcellene... 7396650[/snapback] Det går på fettet også.Men skal du ha vekk fettet er det bare til å sette igang og trene. Fasting er ikke et godt alternativ. 7396813[/snapback] Tenkte som sagt mer på å rense kroppen, selvom fasting sikkert også vil resultere i et lite vekttap... 7396895[/snapback] hvis det er avfallsstoff i fettet du vil bli kvitt, så går disse bare bort hvis fettet går bort, dvs ikke ved fasting (dessverre) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. 7395972[/snapback] Det er vel snakk om å kutte ut fast føde i en periode, ikke sulte seg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. 7395972[/snapback] Det er vel snakk om å kutte ut fast føde i en periode, ikke sulte seg. 7397047[/snapback] Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
Bornslip Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Når kroppen blir sulten og begynner å forbrenne proteiner blir det masse avfallsstoffer (urinstoff). Bare så du vet det. 7395972[/snapback] Det er vel snakk om å kutte ut fast føde i en periode, ikke sulte seg. 7397047[/snapback] Hva er forskjellen? 7397347[/snapback] Å sulte seg selv handler om å bli underernært og utsette kroppen for fare, her det det kun snakk om å kutte ut fast føde, dvs ikke kutte ut vitamin inntak og lignende, men bare få rensa ut litt Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det skal hjelpe deg med å "rense kroppen" men hvis det føles slik mentalt, så er vel kanskje det det viktigste Endret 30. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Om man lever på suppe, melk og slikt i ett til to døgn føler man seg mye bedre etterpå, og man får "skylt" ut litt fra tarmene. Hvilken faktisk effekt det har i det lange løp er jeg dog usikker på. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gå på helsekost butikk. Der får du kurer som renser kroppen helt ut. Du driter ut alt som er i tarmen i løpet av 2-3 dager, så er abre å bli inne en helg Er ikke så dyrt heller. Tror det er bedre enn sulting. Det fører ingenting godt med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå