Sceolan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Heisann. Er på jakt etter en grei bil i prisklassen rundt 20-30k, helst under 40k i alle fall. Alle de jeg virkelig har lyst på blir for dyre, men har funnet noen interessante :-). Hvis jeg vil ha en ny som mulig bil, og relativt stor, så kommer kommer jeg frem til Ford Monedo 97 - 98mod, eller Hyundai Sonata, ca. samme årsmodell. Virker som begge gir ganske mye bil for en billig penge, men lurer litt på om noen har erfaringer med noen av disse... Har så vidt hørt noe om at Sonata kan ha svake girkasser, uten at jeg har fått bekreftet det så veldig, men ellers skal den være bra. So..., noen anbefalinger? :-). Er begge greie biler, eller..? Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 eller så kan du se på noen Tayota celicaer som ikke koster serlig mye viss du går tilbake til dem med den gamle looken.. de er fine med pop-opp lys Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Audi 100 (facelift versjonen) er grei. Stor og billig bil. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hva med toyota corolla?Billig i drift.PM meg hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå