Gå til innhold

Hvilke ps2 spill bør en skaffe seg


DementedAlbino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt vansklig å gi råd med så lite info å gå på..

Gran Turissimo, Guitar Hero, Singstar, Buzz! er serier som alle kan spille å ha moro med, uten noen som helst form for spillpreferanser har jeg lagt merke til.

7391936[/snapback]

 

Jeg tar i mot alt av tips, så vil jeg så klart undersøke nærmere rundt spillene før jeg går til innkjøp.

 

Jeg liker i grunn alt av spill, og er tross alt både unger og voksne som skal spille, så derfor er det bedre å ta i mot tips inne alle sjangere framfor å nevne enkelte sjangere jeg liker bedre enn andre.

 

Buzz og singstar må på plass, er jo de ultimate vorspiel-spillene. Gitar Hero virker også artig, så takker for tips der.

Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt PS2 for Final Fantasy-serien, men har desverre ingen andre forslag til gode spill..

7391920[/snapback]

 

Er der noen av de som er bedre enn andre og som anbefales og starte med? Virker som der er ganske så mange spill i denne serien.

7391974[/snapback]

Hittil, i europa, er det bare FF X som har kommet ut, som ikke er online, av PS2spill. Spillet er et godt spill, og det er verdt å ha! Ellers så kommer FF XII på våren tror jeg! Også til PS2 (:

Lenke til kommentar
Jeg ville kjøpt PS2 for Final Fantasy-serien, men har desverre ingen andre forslag til gode spill..

7391920[/snapback]

 

Er der noen av de som er bedre enn andre og som anbefales og starte med? Virker som der er ganske så mange spill i denne serien.

7391974[/snapback]

Hittil, i europa, er det bare FF X som har kommet ut, som ikke er online, av PS2spill. Spillet er et godt spill, og det er verdt å ha! Ellers så kommer FF XII på våren tror jeg! Også til PS2 (:

7392038[/snapback]

 

Og FF X-2 har også kommet ut. Men gå for X.

Lenke til kommentar

Hittil, i europa, er det bare FF X som har kommet ut, som ikke er online, av PS2spill. Spillet er et godt spill, og det er verdt å ha! Ellers så kommer FF XII på våren tror jeg! Også til PS2 (:

7392038[/snapback]

 

Og FF X-2 har også kommet ut. Men gå for X.

7392120[/snapback]

hehe, glemte jeg helt. Har jo faktisk spillet, uåpnet, fra i sommer :p

Lenke til kommentar

Her er noen av mine favoriter, kommer garantert til å glemme noen :p

 

God of war

Jak 2 & 3

Sly 2 & 3

Metal gear solid 2&3

Final fantasy 12

Ico

Shadow of the Colossus

Resident evil 4

Prince of persia Sands of time

Fahrenheit

Tekken 5

Devil may cry

Ratchet and clank

 

Litt mye av det samme som andre har sagt, men det bekrefter vel bare at det er gode spill det er snakk om her.

Anbefaler deg å gå til sider som Gamespot.com og Ign.com for å lese eller evt se video av div spill. Lykke til med kjøpene :thumbup:

 

Edit, spill som hele familen kan kose seg med er jo Buzz, singstar serien og Guitar hero, garantert mye moro med disse

Endret av Toreal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...