Spritfire Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Hei! Jeg driver på å bygger hjemmekino. Mangler nå bare bakhøytalere og en center ( eventuelt 2 ? ) Har en sony av dette slaget to front høytalere JBL , kjøpt for et par år sia som funker greit. Og en 15" proson sub. Noen anbefalninger på bakhøytalere og center? Helst til minmal pris men rundt 1500kr skulle jo være mulig, hvis det er mulig vel å merke! Takker på forhånd Endret 30. november 2006 av Spritfire Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det er VIKTIG at senteren har samme klangkarakter som fronthøyttalerne. Jeg foreslår derfor at du bruker pengene på en JBL senter. Bak høyttalere kjøper du senere. Det vil du IKKE angre på. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Det er VIKTIG at senteren har samme klangkarakter som fronthøyttalerne.Jeg foreslår derfor at du bruker pengene på en JBL senter. Bak høyttalere kjøper du senere. Det vil du IKKE angre på. 7394671[/snapback] Jeg har to JBL MX 1500, vil de stå bra sammens med denne? takk for respons Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det vet jeg ikke. Ring Hifisenter-kjeden å spør,det vet nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå