Gå til innhold

Nostalgia...

Anbefalte innlegg

Hei fellow Gamers, jeg er sikkert ikke den eneste som gleder meg til Metroid Prime treffer butikkhyllene eller postkassa. Det er også her problemet mitt ligger, jeg er av 1984 årgang men fikk aldri en Super Nintendo av de som hadde ansvaret for å gi meg en :mad:

Noen som vet hvordan en skaffer brukte eller nye Nintendo spill uten å måtte leke Tore på Sporet?

Takk på forhånd! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-17 00:33, skrev Rolfus:

Vi er på nett! Selvfølgelig har jeg en NES, den ligger på kottet og samler støv nå, sammen med Mega Man, Mario, Bigfoot og Battletoads. :smile:

Men jeg hoppa rett over SNES, enda så mye jeg ville ha Street Fighters 2!

Har hatt Snes jeg. Star Wars: Jedi Knight er det desidert beste spillet til snes. Om noen ikke har prøvd det. PRØV DET. Spiller det enda på hytta :razz:

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 16:28, skrev Rolfus:

Spiderman selger bare PS2 spill i bruktmarkedet..

:| det skal ikke være lett, eller hva?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Rolfus på 2002-11-17 16:36 ]</font>

Hmm, begynner å bli en stund siden sist jeg var innom Spiderman på Buskerud Storsenter, men mener at de ihvertfall hadde NES, SNES, Sega og GameBoy (altså gamle konsollspill) der sist jeg kikket.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg fikk prøvd det spillet hos en kamerat! Fy så bra jeg syntes det var. Selv hadde jeg en Nes, som nå ligger å samler støv.

Hilsen enda en 84-modell.

Samler støv? Det kan jeg ordne for deg, bare send den til meg du! :)

Hadde Nes en gang, aaaah, gode tider. *mimrer* Spilte my Mega Man ja, og mario 1,2 og 3! Men Mega Man var kongen! Mega man 4 tror jeg det var som rulte mest....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...