Gå til innhold

SKOLE SUGER

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-08-12 05:19, GeeZuZz skrev:

Hvorfor er det pensum å lese bøker/noveller/romaner? holdt på å få stryk i engelsk fordi jeg ikke gadd å lese en bok - ikke pga at jeg ikke forstår engelsk - men fordi jeg generelt hater å lese bøker. (reddet 4'eren ved å laste ned en bokrapport fra internett).

fordi det er meningen at ungdom nu til dags bl.a. skal få et bredere ordforråd. du lærer bare så mange nye ord ved å se på skyteskytepangkaboom-filmer og spille spill. dessuten er ikke alle som deg.. ikke alle kan engelsk like godt. personlig syns jeg engelsken til norske ungdommer er helt på trynet (stort sett).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-12 10:11, psilocybe skrev:

kommer an på jobben, da. jeg simpelthen
elsker
jobben min, så.. (arbeidstid fra 12-18, slapper av i 5 av de timene :smile: )

Hehehe, må få adressa til arbeidsgiveren :smile: Han har tydelig misforstått! Gøy på jobb? Nei fy! :lol:

Fin arbeidstid forresten :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 21:05, m-kane skrev:

Men får du lønn under fritiden? :smile:

(Det gjør jeg
:grin:
Friuke neste uke!)

vel, nei.. men jeg kan få en kompis av meg til å jobbe for meg. han tar 50% av det han tjener, resten går til meg. :smile:

perfekt til sommerferier, f.eks.

Quote:

psilocybe: du settern den hvor som helst?

nja, vel. de aller mest ekstreme (horisontalt/vertikalt gjennom penishodet samt klitoris) holder jeg meg unna.. utenom de, anything goes :wink:

(nå forventer jeg nesten et par hundre fjortiser som sier uuusj og ææææsj og såntno :smile: )

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...