raakken Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei Jeg vil kjøpe meg en ryggsekk, men de koster jo flesk, derfor tenkte jeg skulle høre her inne så jeg ikke kjøper noe crap. Det jeg trenger er en sekk jeg får plass til: - en perm(til ark) - skolebøker+notatbøker - Treningsklær til etter skolen(et par sko, bukse, et lite håndkle) - og hadde det vært plass til en pc ville det hjulpet, men ikke nødvendig Regner med at en slik sekk er på mellom 30 og 40 liter? kan det stemme? Er det noen som har en sekk som høres ut som kan fylle disse kravene er det bare å rope ut! takk Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøp en Berghans Hugger 30 liter, om du kjøper den med mx-sportreklame på får du den for bare 199,- (på mx-sport). Bedre sekk får du ikke til 199. En stund siden jeg kjøpte min, men de har hatt tilbudet i flere år nå, så de har det sikkert fremdeles. Uten reklame på koster den ca 800. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 har Bergans XO35 Student. er fornøyd med den, den har også en lomme for Laptop. Kjøpte også på en Gympose som henges på sekken. Det ble til slutt 749kr på tilbud. Sempron Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøp en Berghans Hugger 30 liter, om du kjøper den med mx-sportreklame på får du den for bare 199,- (på mx-sport). Bedre sekk får du ikke til 199. En stund siden jeg kjøpte min, men de har hatt tilbudet i flere år nå, så de har det sikkert fremdeles. Uten reklame på koster den ca 800. 7391849[/snapback] Jeg tviler på at du får plass til et par sko når du har skolebøker oppi. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg får plass til skolesaker og treningstøy. Er ikke noe problem det. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det komme selvfølgelig an på mengden skolebøker. På de verste dagene mine er min sekk (Bergans 30 liter) stappet til randen. Da jeg jeg kun én skrivebok til alle fag, og de tjukke norskbøkene drar jeg aldri med meg. Hvis han i tillegg skal ha en ringperm oppi er det ikke plass. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du kan jo ta en tur til diverse høgskoler og universiteter i nærheten av deg, de pleier å selge sekker med reklame for skolen på ganske billig. Og det pleier å være gode sekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå