Gå til innhold

Dashboard update. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

Dashboard Update (aka the 1080p fix)

The next time you sign into Xbox Live, you’ll be prompted for a dashboard update. The update contains:

 

Improved support for HD video output over VGA, including 1080p resolution

Improved plug and play performance for wired headsets when being used with wireless controllers

Changes made to recently played games list to improve accuracy

This update is being rolled out across the world, so you may not get it exactly at this moment, so be patient

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm så laster vi den alle ned med gledens smil rundt munn. Så starter man opp xboxen så får du The ring Of Death... hehe neida, bare etter sist gang er jeg litt skeptisk nå til dette. Venter jeg et par timer for å se om den funker som den skal og ikke ødelegger xboxen som sist ;)

7391828[/snapback]

 

Har lastet den ned og alt er bra her :)

Lenke til kommentar

Jeg har det, det er konge, det er digg, følelsen av og være fri fra kontrollen, og sitte på dass og høre lagkameratene legge taktikk er nydelig!

 

Eneste "problemet" jeg har møtt, er i GoW, ingen andre spill. En gang i blant så lager vist headsettet støy. Men det fikser seg og mute den og unmute den. Men dette skjer aldri i noen andre spill. Det er en lydbugg i GoW, der du ikke kan høre de som du inviter etter en viss tid. Så tror rett og slett "støyet" er en bugg i spillet. Å rekkevinden på den er utrolig, dassen min er bak rommet mitt, igjennom 2 dører og noen vegger funker den forsatt. nesten skummelt hvis du glemmer og mute den når du er på dass :blush:

 

hehe Anbefales! Kan legge ut en go brukertest etterpå hvis du vil.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...