Ideal Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tenkte å kjøpe et par D-link DWL-G700AP, fordi denne kan fås til ca 400 kr. D-Link sin produktside Manualen finnes her Accesspunktet må konfigureres som klient på trådløst nettverk, og så gi dhcp til Xbox for eksempel, og hadde tenkt å bruke et accespunkt til en Amiga også. Da er det store spørsmålet, kan dette billige D-link accesspunktet gjøre dette? I manualen så klarer jeg ikke å forstå om det går an? Jeg vet at 3com sine har en spesiell funksjon for dette som du velger.. så kanskje det hadde vært lettere å kjøpe 3com men de er dyrere da. Noe hjelp å få her? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tenkte å kjøpe et par D-link DWL-G700AP, fordi denne kan fås til ca 400 kr.D-Link sin produktside Manualen finnes her Accesspunktet må konfigureres som klient på trådløst nettverk, og så gi dhcp til Xbox for eksempel, og hadde tenkt å bruke et accespunkt til en Amiga også. Da er det store spørsmålet, kan dette billige D-link accesspunktet gjøre dette? I manualen så klarer jeg ikke å forstå om det går an? Jeg vet at 3com sine har en spesiell funksjon for dette som du velger.. så kanskje det hadde vært lettere å kjøpe 3com men de er dyrere da. Noe hjelp å få her? 7391682[/snapback] Jeg har det aksesspunktet, og har ikke sett noen mulighet for client mode. Ellers funker det 100% bra... Jeg skal sjekke litt nærmere. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sjekket nå, det støtter bare Access point og Repeater modi. "Client mode" er nok ikke mulig med denne. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Komplett selger et billig accesspunkt fra Cnet, men det er så ufattelig stygt å se på.. Noen som har noe erfaring med det? Koster 390 ca. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ops, så ikke spørsmålet, svarte på feil ting, beklager Men det er en del fornøyde kunder på Komplett da, hvis det er noe å stole på Endret 1. desember 2006 av fa2001 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Ops, så ikke spørsmålet, svarte på feil ting, beklager Men det er en del fornøyde kunder på Komplett da, hvis det er noe å stole på 7401630[/snapback] Den 3com saken til 650 på komplett ser jo mye penere ut da, mulig jeg går for den selv om den er dyrere, må bare finne ut om den har client mode først. Lenke til kommentar
ofaltins Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 En Linksys WRT54G i versjon v4 eller lavere med 3.parts firmware (f.eks. DD-WRT - flashing og konfigurering går som en lek!) fungerer utmerket som klient i et trådløst nettverk! Da kan du jo sette linksysen som klient, og ha 4 porter ledige til f.eks. XBOX, en amiga og 2 andre enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå