g@bb@ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg vil kjøpe en PC. men bare kabinett med innhold i første omgang. jeg vil kunne kjøre Dark Messiah of Might And Magic, halvlife 2. Og kanskje noen spill som ikke går over system kravene som disse spillene krever. Noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Forslag til oppsett Den kom på litt over 6000 kroner, men du får i tillegg veldig mye PC for pengene. Strømforsyning (som følger med kabinettet) blir nok litt spinkel hvis du skal ha veldig mange ekstra harddisker eller finne på å oppgradere til GeForce 8 eller noe sånt. Den kan dessverre ikke byttes ut. Har du planer om noe sånt, bør du rett og slett velge et annet kabinett. Ellers kan du nok ikke få stort bedre PC for denne summen i dag. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Ser bra ut det. Men går det an å oppgradere RAM'en? Eller generelt oppgredere PC'en eller må jeg isåfall kjøpe et helt nytt kabinett? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Neida. Det vil nok gå fint. Men hvis du skal overclocke cpu og skjermkort, og sette inn tre harddisker, vil du støte på problemer. Et ekstra sett ramblokker vil gå helt fint. Hvis du tror du kommer til å oppgradere til mer strømkrevende komponenter senere, bør du velge et annet kabinett. Hvis ikke, får du veldig mye i forhold til prisen. Slik som oppsettet ser ut nå, har du omkring 120W å gå på. Men du bør regne med en strømforsyning på minst 25% mer enn du absolutt trenger. Da har du 60W til overs. Så det er rom for en del oppgraderinger. Endret 30. november 2006 av Dauemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå