Joachim_F Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Her er en flerspillerdemo av War Front: Turning Point, et strategispill lagt til en svært alternativ versjon av andre verdenskrig. Les mer Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som har testet dette enda? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvorfor bruker ikke gamer.no RAR komprimering? Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvorfor bruker ikke gamer.no RAR komprimering? 7393301[/snapback] Vi legger opp filen slik de blir levert av utgiver, og har ikke sett behovet for endre komprimeringsmåten. Hva er fordelen med RAR-komprimering, fremfor ZIP? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dette må være ett av de mest harry "WW2" spillene jeg har lest om. Noen som kan si om det er noe bra? Får ikke testa når pc'n er til rep. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vi legger opp filen slik de blir levert av utgiver, og har ikke sett behovet for endre komprimeringsmåten. Hva er fordelen med RAR-komprimering, fremfor ZIP? 7393336[/snapback] Fordelen med rar-komprimering er mindre filstørrelse, men med tanke på at flesteparten av leserene sansyndligvis bruker winzip eller zip-funksjonaliteten i windows er det nok tryggest for dere å fortsette med .zip-arkiver. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 noen som har testa det? Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Får ikke joina noen servere... ?! Edit:Spillet starter som standard på skjerm 2... Jeg fikk da etterhvert starta en sinlgeplayer server, ettersom jeg enda ikke får joinet noen internett servere. Synes ikke spillet var noe overbeisende de 10 minuttene jeg fikk spilt, før jeg fikk knust hele bazooka hæren min på 20 stk av 2 rakett skytere Endret 1. desember 2006 av proffen_nr1 Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gud bedre for et møkkaspill Har spilt flere kamper på skirmish nå og sitter igjen med et enormt skuffende inntrykk. Baseforsvaret suger, animasjoner er dårlig gjennomført og ting er generelt ikke balansert. Var jo forsåvidt litt morsomt å dundre løs på fienden fra kjempezeppelinere med kanoner men de var også utrolig enkle å skyte ned. Greit å ha prøvd. Men med mindre det tar seg opp noe helt enormt er ikke dette noe jeg ville prioritert å bruke penger på.. Lenke til kommentar
Codex_FS Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Kjedelig. Mer er det ikke å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg