Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hva er det med komplett.no?

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Dama fikk nettopp pc fra komplett.no, og da vi skulle koble opp fikk ikke skjermen kontakt med maskinen, selv om det er strøm både til skjerm og pc. For noen år siden bestilte jeg pc selv hos komplett, og hadde et "helvetes" liv med dem etter at ikke pcn virket og måtte sende den inn hele 5 eller 6 ganger, og da den ankom meg siste gang virket ikke HDn etter all transport frem og tilbake, gjett hvem som fikk skylda for at ikke HDn virka og måtte erstatte dette selv?. Nå er dette rundt 5 år siden men tenkte at de kanskje hadde forbedra seg, og derfor anbefalte jeg dama å heller kjøpe på nett enn å kjøpe fra feks, Elkjøp

Kan det være at HD er defekt eller kan det være skjermkort som ikke har kontakt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg måtte vel bare ta ut litt frustrajon, samt få råd hva som kan være galt. Når det gjelder å sjekke om rammen og kontakter er iorden må vi jo bryte forseglingen, noe vi ikke gjør uten å få dette klarert fra komplett via mail, forøvrig takker jeg dere for all hjelpen

Lenke til kommentar
du ville fått bilde selv om du ikke hadde hd eller den var defekt.

7391608[/snapback]

Takker for svaret

Vi får åpne opp pcn og se om noe kan være løsnet inni. På skjemen veksler den mellom en melding hvor det står analog og digital, og etter en stund står det "check signal cabel", og etter det igjen blir skjermen helt svart og det blinker i strøm knappen i skjermen. Vil også legge til at vi har prøvd med en annen LCD skjerm

Lenke til kommentar

Høres ut som skjermkortet.

Hvis det hadde vært RAM ville vel uansett BIOS skjermbildet kommet opp, hvis jeg ikke tar helt feil, har riktignok aldri hatt defekte ram brikker selv(men mange harddisker, så det kan jeg si med en gang at det ikke er).

Lenke til kommentar

Merkelig emne innholdet tatt i betraktning.

Jeg har 3 PCr, minnepinner x 2, headsett x 2, Panasonic 42" Plasma, tastatur x 2, mus x 2, høyttalere, 2 spenningsvern og div PC vifter (Zalman) alt kjøpt fra komplett. Ikke EN av disse kompontene har sviktet til dagsdato.

Så enten er jeg heldig, eller så er det masse rumpe innlegg her hver gang noe går galt hos brukerne her.

Lenke til kommentar
Merkelig emne innholdet tatt i betraktning.

Jeg har 3 PCr, minnepinner x 2, headsett x 2, Panasonic 42" Plasma, tastatur x 2, mus x 2, høyttalere, 2 spenningsvern og div PC vifter (Zalman) alt kjøpt fra komplett. Ikke EN av disse kompontene har sviktet til dagsdato.

Så enten er jeg heldig, eller så er det masse rumpe innlegg her hver gang noe går galt hos brukerne her.

7392008[/snapback]

Har du problem med at jeg kommer med negative kjøpserfaringer med komplett?

Lenke til kommentar

Ja, det er et problem at folk skriker opp uten å tenke seg om. Hvis du har bestilt en ferdig maskin fra Komplett blir denne satt sammen og testet hos dem. De sender ikke avgårde maskiner som ikke virker siden det bare vil koste dem penger og fornøyde kunder, så hvis den virker når den ikke ankommer deg er det mest sannsynlig fordi Posten har vært litt i overkant hardhendte med den. Det høres heller ikke ut som du har vært i kontakt med Komplett enda. Tonen i førstepost hadde vært passende hvis du hadde blitt systematisk dårlig behandlet over tid.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...