DarkSlayer Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg spiller jo littegrann.... av og til... litt hver dag nesten ... ok da, jævli mye. Jeg har headsett, og prater med folk. Det jeg lurer på er en trådløs dings som jeg kan koble i headsettet(med mute knap, og gjerne belteklips), og en trådløs dings som kobles til lydkort eller pc... noen idee'er på hva jeg skal lete etter? For da kan jeg gå å pisse, eller titte i kjøleskapet, åpne døra, og fortsatt få med meg det som blir sagt ... var tanken da... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ingen som vet om noe? Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 vet det finns trådløse headsett - tenkte mer på å gjøre headsettet jeg har om til trådløst ... som jeg nevnte i min post, men det var kanskje litt uforståelig det jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå