DNA Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Den smaker rett og slett smurfpastiller. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, det smaker melon ellernoe av sølv-ekstra, rart. 7395606[/snapback] Der sa du det! :!: Det smaker melon! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 JA! Opplevde dette selv for en liten stund sia :!: Smakte melon Trodde at jeg var den eneste.. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kjøpte en pakke blå extra i går, og den siste i pakken smakte frukt eller noe slikt, god var den ikke. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Hmm.. Jeg synes "sølv" Extra har fått en rar smak i det siste. Mye slik som du beskriver. Men jeg synes den er dritgod nå! 7394700[/snapback] Helt korrekt, den sølv extra smakte mint og melon. Har dere ikke smakt grøn extra?(melon smak) Det MÅ være smaken av grøn extra som har sneket seg inn noe den ikke skulle Var litt digg da, men fortsatt så smaker ren sølv extra best Endret 6. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Prøvde RØD extra i dag. Den var det ihvertfall ikke noe galt med Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Prøvde RØD extra i dag. Den var det ihvertfall ikke noe galt med 7442721[/snapback] Nopes, ikke sølv heller =D Den melom/mint smaken kjente vertfall jeg for rundt 1-2 uker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå