jorn89 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) hei,noen som har erfaringer med nissan sunny? har kjøpt en nissan sunny 1,6 slx sedan , får den i neste uke eller noe sånt. høre jo at bilen går som ei klokke og eieren kjøpte ny startmotor til 2200kr og 1000kr for ARB. nytt batteri er også med så jeg har kjøpt bilen for 10000kr (ligger i listepris 30000-50000kr ) men kjøper den billig av onkelen min... Endret 30. november 2006 av jorn89 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Min mor hadde en slik i mange år. Den mest driftsikre bilen vi noen gang har hatt. på 7 år hadde vi bilen inne kun 2 ganger for å skifte vanlige slitedeler. Så her har du fått det en bli med motor som omtrent må sprenges med dynamitt for at den ikke skal starte. Eneste store problemet vi hadde med den var EL-vinduene, ettersom du får deg en SLX så er det el-vinduer på den også regner jeg med? Motoren til viduene er ganske svake, er nesten umulig å få opp igjen om vinteren vist du tar dem ned. Som alle riskokere må du være obs med rust, så ta godt vare på den om vinteren med vask osv. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 ja det er elektriske vinduer,det liker ikkje jeg er et ork om vinteren ja... tror det er en 93-94 modell å er bare kjørt 155 000 km . det er lite til å være så gammel bil da. blir å stelle den pent ja,skal style dn osv så den skal bli tøff=) Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 takker for svar btw=) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Faren min hadde også en Sunny 1,6 slx (90 mod. kanskje?). Aldri prøvd den, men den lå visstnok veldig godt på veien, og startet og gikk som en klokke hver dag (selv på sine eldre dager). Vi hadde også problemer med el-vinduene, men det var et resultat av at hunden spiste opp de fleste ledningene i døren. Men som nevnt tidligere her, den ruster en del. Lenke til kommentar
jorn89 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 hehe skal ta vare på den bilen jeg=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå