olar0701 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Har en 580ex og 430ex som jeg tenker å bruke trådløst. I denne forbindelse er jeg på jakt etter et stødig, men ikke altfor tungt stativ der jeg enkelt kan montere blitzen. Noen som vet hvor slike kan kjøpes? Lurer ellers på om et oppsett med to blitzer montert på hver sitt stativ utløst trådløst med ST-E2 vil fungere til enkle portrettbilder(hel/halvfigur)? Tenker her bruk sammen med paraply eller softboks. Blir det for lite lys? I så tilfelle er det kanskje bedre å gå for et "studiosett" til rundt kr. 10.000,-? Endret 30. november 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 du kan bruke hvilket som helst stativ som har en skru til å skru inn i kameraet. Når du kjøper blits følger det med et "stativ" som du kan sette blitsen i og skru den fast på stativet. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) du kan bruke hvilket som helst stativ som har en skru til å skru inn i kameraet.Når du kjøper blits følger det med et "stativ" som du kan sette blitsen i og skru den fast på stativet. 7392128[/snapback] Har brukt de stativene som følger med, men de er ikke akkurat solide, så jeg vet ikke om jeg helt stoler på at de holder hvis de festes i et stativ endel cm over bakken. Trist hvis blitzen deiser i bakken.. Endret 30. november 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå