vketil Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hadde store planer om å overklokke min t-bird 1400mhz prosessor Klarte å tokle med bios slik at maskina ikke vil laste. Hører maskina starter, men vil ikke laste xp , skjermen vil ikke slå seg på heller. Har ikke svidd av prosessoren heller da den er kald og fin(har sjekket). Hvordan skal jeg få lagt tilbake orginal oppsett i bios når jeg ikke kommer meg inn på bios? Går det med en oppstarts cd? Hvor kan jeg laste ned en slik? Noen som har tips! Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Clear CMOS. hvordan du gjør det på ditt hovedkort står i manualen. Vist du har kastet manualen ligger den på weben til produsenten. Vanligvis bytter en bare plass på noen jumpere på hovedkortet, venter noen sekunder og bytter tilbake igjen. Du kommer vel ikke inn i bios med en oppstartscd. Men du kan jo bare prøve. ultimatebootcd.com Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan prøve å holde insert knappen inne mens du skrur på maskin.. Funker ofte på litt eldre maskiner. Lenke til kommentar
vketil Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hovedkortet er et MSI k7 pro2, Reseter jeg bios med å ta ut batteri? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå