BirgitteV Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Stadig flere ser videoklipp og film på internett. Gigantsuksessen YouTube har vært med på å minske interessen for TV til fordel for video på nettet, og nettvideoen har fått sin egen prisutdeling. Les mer Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ja det skulle da bare mangle... Det er jo (nesten da) bare tull på de norske kanalene. Så tv slavene har blitt pc slaver hehe... Men fint da om man har mediecenter pc tilkoblet tvèn. Da slipper man jo å løfte rompa bort fra sofaen. (hadde bare jeg selv bare hatt råd til en!) Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ser nesten ikke på tv lenger. Husker ikke sist jeg så et helt tv-program. Men jeg har lastet ned tv-serier og kjøpt serier på DVD. Da vet jeg at det er kvalitet jeg får. På de kommersielle norske kanalene er det jo bare håpløse realityprogrammer ala "Skal vi whatever" og "P leskolen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg