cassac Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei. Undrer på om det er noen som jobber i et supermarked (ikke lavpris) eller kjenner noen som gjør det. Kommer fra lavprissektoren og skal begynne i et supermarked med høy omsetning. Derfor lurer jeg på hvilken nivå jeg skal legge meg på når jeg forhandler lønn. Andre mellomlederlønninger er også interessent (ferskvaresjef, kolonialsjef, osv) Håper på snarlig svar da jeg snart skal diskutere lønn Ellers ha en fin dag fulle av gule priser, med garantier hvor det enkleste ofte er det beste Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kommer fra dagligvarebransjen selv. Der ligger en BSA stilling på 300.000. Kommer vel ann på hvor lenge du har jobbet og hvor god råd de har, om det er filial eller franchise. Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Mellom 300.000 og 320.000 vil jeg tro. Kommer helt ann på størrelsen på det supermarkedet. Jo større butikk, jo mer ansvar, jo større lønn =) Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ifølge Jobbfeber er gjennomsnittslønn for butikksjef i 2006 349 000. Assisterende butikksjef er vel noe under, og hvis du er ung så blir det vel også litt trekk ifht snittet. Lenke til kommentar
cassac Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hei er det virkelig slik at jeg vil gå ned i lønn for en NK stilling i et stort supermarked? Når man kommer fra liten Prix. Litt tall. Idag: Lavprisbutikk, 33 mill oms, 17 ansatte, butikksjef, 300m2 salgsflate lønn 360.000. Går til: Supermarked, 100 mill oms, 60 ansatte, NK, 3000m2 Er det da virkelige meningen at lønnen skal gå ned når ansvaret øker? Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 En butikksjef i kjeden jeg jobber i har mellom 450-500.000. Lønna bør jo ligge litt under det, så vet ikke om jeg vil håpet på så mye mer enn 360.000 i hvertfall. Lenke til kommentar
cassac Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Så med andre ord så synes man i supermarked at butsjef helt greit skal tjene 150.000 mer enn sin NK? Hva forsvares det med? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvis du har 360 i din nåværende stilling, så burde du gå opp fordi du får større ansvar i en større butikk. Den beste måten å få forhandlingsgrunnlag på er ofte lønnsdata som du gjerne får gjennom fagforening. Lenke til kommentar
cassac Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Den beste måten å få forhandlingsgrunnlag på er ofte lønnsdata som du gjerne får gjennom fagforening. 7414411[/snapback] Jasså man får dette av handel og kontor, Lederforum, eller hvilke? Hørtes bra ut Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg aner ikke for ditt yrke, men er ikke butikkansatte som regel tilknyttet handel og kontor? Eller finnes det noe spesielt for detaljister? Du må som regel være meldt inn for å få tilgang til spesifiserte tall, kanskje nedbrutt i sektor, alder, ansiennitet, geografisk område osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå