Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er utroskap?


Anbefalte innlegg

Hadde kjærsten min gjort noe sånt mot meg hadde jeg blitt helt ødelagt, men så er jeg en sårt sjel også. Spør kjærsten din om hvor grensa på utroskap går, det har kjærsten min spurt meg om, noe jeg faktisk ble glad for fordi det viser på en måte at hun vil være litt bevist på hvor terskelen ligger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For 2 år siden gjorde jeg det du har lyst til nå... det er kansje spennanes å tenke på det... vurdere og gjøre det... jeg gikk så langt som å kline med ei vennine av ho... å jeg sier "så langt som" for det er aaaaltfor langt, jeg tenkte egentlig ikke over det... men ei annen vennine sladra på meg (heldigvis) og kjæresten min ble helt ødelagt... 2 år etter sier jeg fortsatt unnskyld for det... det snakkes enda om det... så etter min opplevelse er ikke en rask sex, kyssing, flørting verdt det i det heletatt ! jeg kunne ødelagt ei fantastisk jente som betyr MYE for meg... Men ho tilga meg og jeg jobber enda med å få ho til å stole på meg... 100% er jeg langt ifra...

 

Så for guds skyld... Slå opp med dama di, gå på vennina, eller hold deg unna vennina...

 

Vi hadde 3 års jubeleum just :) så håper det kommer seg snart :)

Lenke til kommentar
*snippetisnipp* så lurte eg på hvor grensen går.. */*

7390225[/snapback]

 

Spør dama di, så forteller hun deg hvor landet ligger. Dersom du ikke kan si til hun hva du har gjort er det stor sjanse for at du er utro i hennes øyne.

Spør deg selv, hvor mye er det greit for deg at dama di gjør med andre gutter?

 

Selv om utroskap er alvorlig og veldig "fyfy", finnes det ingen universal regel om hvor grensen går. Det er forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Er sammen med ei dame..har vert d i 6 mnd..men er eg ...vel..betatt av ei a vennina hennes..hun er mye yngre enn dama..men hun er så skjønn...vi kjenner hverandre godt å er ofte med hverandre...prater på msn...sms...så lurte eg på hvor grensen går..eg kan vel holde rundt henne uten å bli stemplet som utro?

Betatt eller forelsket? Du er kanskje allerede utro i ånden?

Kysser eg henne uten at vi sier noe til dama,er det utroskap?...det hun ikke vet har hun ikke vondt av?...er det faktiskt sånn eller skal eg skjerpe meg å bare være vennen til denne andre jenta?

Enten holder du deg på matta, og viser hun du er sammen med litt respekt, eller så ryker kanskje begge damene ut av livet ditt. Veninna hennes ofrer sikkert ikke sitt forhold til sin veninne for deg.

For eg vil IKKE miste dama..men er skikkeli keen på litt nærkontakt med veninna...men har jo også merket før at det er jakten som var spennende...kan det være sånn nå oxo...?

7390225[/snapback]

Her må du bare bestemme deg. Hvis jakt er digg, bør du kanskje vurdere singellivet en stund for å alburom til å jakte uten parforholdets restriktive rammer.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...