SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bare det at om hun kysser litt på en tilfeldig fyr så skal ikke jeg gøre noe stor sak av det.7391044[/snapback] Eier du ikke selvrespekt, eller er jeg streng ? 7391069[/snapback] Syns du er litt streng hvis det er noe du henger deg opp i. Når jeg har dame så stoler jeg på hun, og på at hun vil ha meg og ingen andre. Men som sagt; hvis det er noe som gjenntar seg så skal nok både hun og fyren få høre det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvorfor skal man ha behov for å kysse noen andre når man er i forhold? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Syns du er litt streng hvis det er noe du henger deg opp i. Når jeg har dame så stoler jeg på hun, og på at hun vil ha meg og ingen andre. 7391223[/snapback] Synes ikke det handler om å henge seg opp i det. Men om prinsipper. Ja, det er en liten sak. Men små ting kan gjøre store forskjeller. Det skulle ikke være nødvendig å kysse på andre folk. Når man har en kjæreste, så bør man respektere at man ikke skal elelr bør gjøre sånt. Så som Juliess sier, jeg skjønner ikke hvorfor man har behov for å gjøre slikt. Men okei, vi er forskjellige. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dette du gjør nå er kanskje ikke utroskap men hadde jeg vært dama di og lest det du nettopp skrev hadde jeg blitt veldig lei meg og revurdert mitt forhold til deg. Du har kanskje ikke gjort noe farlig enda,men den tankegangen din er sårende nok. Det hun ikke vet har hun ikke vondt av er en veldig vond tanke. Og nok om deg,men denne venninna....det synes jeg egentlig er verst. At du har følelser for venninna er vondt nok for dama di (hadde hun visst det),men venninner gjør bare ikke sånt mot venninner!! Jeg har vært sammen med min samboer i tre år,og jeg skal ikke si at han ikke kan få følelser for ei anna jente i fremtiden. Men at en av mine venninner skal være den andre parten er utenkelig,i alle fall å gjengjelde følelsene og gjøre noe med det. Disse følelsene burde du stenge laangt inne i deg hvis du ikke vil gjøre det slutt med dama di. Sviket ditt mot dama er nok til at du bør vike unna,men om ikke det er nok så kommer dama di til å få vite det. Tro meg!! Jeg har hundre grunner på lager for dette,og jeg kan ta med en; Jenter snakker sammen! Om ikke venninna til dama di sier det til dama di,kommer hun til å betro seg til ei anna om det utvikler seg,og så er det i gang. Jeg har sett det skje mange ganger dessverre,og har selv avslørt utroskap og utallige løgner,om ikke på denne måten men på noen av de 99 andre måtene jeg vet om. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det har aldri skjedd (hvis vi ser bort i fra hun ene jeg var sammen med som gikk å pulte en annen fyr), og jeg ser heller ikke noe behov for det, sier bare at jeg ikke hadde brydd meg så veldig. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg vil mene det at hvis du i det hele tatt tenker over at du vil noe mere med hu som ikke er dama di fremfor dama di er utroskap, ihvertfall hvis du har muligheten til det, og er for mye sammen med hu sånn at du deler deg mellom de begge. Sånn som det høres ut ville jeg kalle det utroskap, siden du sier du er betatt av venninna. Men spørsmålet er jo om du fortsatt er "sånn gla i" dama di også. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Arbakadarba: Så du hadde ikke lurt på hvorfor hun hadde hatt behov for å kysse med andre? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skjønner ikke at alle henger seg opp i akkurat det. Nei, jeg hadde ikke lurt på det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skjønner ikke at alle henger seg opp i akkurat det. Nei, jeg hadde ikke lurt på det. 7391558[/snapback] Fordi det er ikke rett, kanskje ? Altså. Om man har kjæreste, så kan hun/han kysses. Å da trenger man ikke dele. Man SKAL ikke dele. Uansett. Å være sammen har visse forpliktelser, selv om det ikke skulle være ille. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Så du mener jeg tar feil? Det er jo bare et kyss det er snakk om. Kan skjønne at vi har forskjellige meninger, men ikke at du mener jeg tar feil. Er vel ikke noe rett og galt i denne saken. Jeg forandrer sikkert syn når/hvis jeg blir gift, men dette er synet mitt nå. Endret 30. november 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, jeg mener ikke at jeg har svare på det du mener. Men jeg synes det er feil å gå å kysse på andre, om man har forpliktelser til en annen. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Folk har forskjellige grenser, jeg vil enkelt si det slik. Hvis du hadde mislikt at dama de hadde gjort det samme som deg, så er det utroskap. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Nei, jeg mener ikke at jeg har svare på det du mener. Men jeg synes det er feil å gå å kysse på andre, om man har forpliktelser til en annen. 7391586[/snapback] Men om jeg blir sammen med en, så er det vel ikke sikkert vi vil ha de samme forpliktelsene til hverandre som for eksempel du ville hatt til din kjæreste. At det ikke er nødvendig å gå å kysse på andre osv er jeg helt enig i, men for meg er det en liten filleting jeg ikke klarer å bry meg om. Endret 30. november 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For meg er kyssing, og spesielt når man er i forhold, noe man gjør med en person man er glad i. Men mulig det er jeg som er sær, jeg er jo kresen på hvem jeg klemmer til og med (men det betyr ikke at kjæresten min ikke hadde fått klemme folk, hehe). Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Trådstarter bør vel spørre seg selv det store spørsmålet om han egentlig er i rett forhold eller om han i det hele tatt bør være i et forhold. Hadde jeg vært dama di, hadde jeg blit veldig lei meg viss jeg visst eller fikk vite hva du følte for venninna mi. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Trådstarter bør vel spørre seg selv det store spørsmålet om han egentlig er i rett forhold eller om han i det hele tatt bør være i et forhold. Hadde jeg vært dama di, hadde jeg blit veldig lei meg viss jeg visst eller fikk vite hva du følte for venninna mi. 7391711[/snapback] Ehm, er Veronica et unntak? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Trådstarter bør vel spørre seg selv det store spørsmålet om han egentlig er i rett forhold eller om han i det hele tatt bør være i et forhold. Hadde jeg vært dama di, hadde jeg blit veldig lei meg viss jeg visst eller fikk vite hva du følte for venninna mi. 7391711[/snapback] Ehm, er Veronica et unntak? 7391740[/snapback] Slapp av, jeg er bestandig med på morroa selv. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 I mine øyne er alle normale og gode kjærester veldig paranoide når det kommer til hva kjæresten gjør. Jeg er ofte veldig overbeskyttende og analyserer enhver situasjon. Noen ganger sier hun at jeg kan stole på henne, hun passer godt på, bla bla. Joda, greit nok, men jeg stoler fremdeles ikke på deg. Fordi følelser og ord henger ikke alltid helt sammen. Jeg unnskylder meg ofte med "Jeg er ikke engstelig for deg, jeg er engstelig for dem rundt deg", som også er litt sant. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sånn var jeg også Arinomi. Jeg klarte ikke å stole på henne jeg var sammen med. Men det var faen meg hennes egen feil så. Det kan hun takke seg selv for. Uansett, jeg var ikke redd for at hu skulle gjøre noe. Men de irundt. Tror ikke det skal betegnes som utroskap men. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sånn var jeg også Arinomi. Jeg klarte ikke å stole på henne jeg var sammen med. Men det var faen meg hennes egen feil så. Det kan hun takke seg selv for. Uansett, jeg var ikke redd for at hu skulle gjøre noe. Men de irundt. Tror ikke det skal betegnes som utroskap men. 7392949[/snapback] Og det hjalp ikke noe særlig at eksen hadde den vanen å lyve om ALT! Inkludert hva hun hadde til middag. Seriøst, det er så ødeleggende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå