potetgullmannen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Heisann det nærmer seg juletid med stormskritt og jeg ønsker og gi kameraten min en skikkelig gave . han er big time ACDC og Maiden fan så det jeg ønsket mest av alt var og få kjøpt Back in Black på lp, men starter og bli nervøs så letter derfor litt på krava. søkt lenge etter steder hvor jeg kan kjøpe lper men uten serlig lykke.. de aller fleste butikkene har latterlig dårlig utvalg noen som kan hjelpe med og finne brukbare steder enten på internett eller i oslo-området (bor godt stykke utenfor men har blitt en prinsippsak og få tak i denne lpen) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 www.rekylvinyl.no er en mulighet. Ellers så har man jo gode gamle eBay. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sjekk ut om du finner mailen til no prayor records i drammen. De har i hvertfall ganske fett med Maiden lper. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bigdipper har mye lp'er, men det er rimelig stive priser. I tillegg så er det for det meste nye plater å finne på denne sida. Men Maiden og AC/DC tror jeg de har en del av, det er såpass kjente band at det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 ser ut som om jeg kjører sammen med en kamerat og går for a matter of life and death på lp tusen takk til alle som svarte ;=) Lenke til kommentar
blured Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det står endel om det i denne tråden her . Står flere butikker som Rock & Roll og Tiger der som ikke er nevnt her. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 råkk'nrolls i oslo. usikker på navnet om det skrives slik, men lå like ved sentrum scene før i tiden hvertfall. tror jeg leste noe om flytting til større butikk.. Ellers kanskje du finner no gammel heavy på sound of noice, minnes at de har lp'er der. kanskje tilogmed wolfs lair :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå