greipfrukt Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Heisann! Morsomt innlegg dette! Jeg elsker å stå på hendene, da prater jeg om å ta fart opp, istede for å ta det sakte å sikkert. Jeg klarer kanskje noen sekunder, men vil stå lenger, også på en hand med føttene knekt i kneledd. Noen som har tips til å forbedre tid på hendene og andre gode tips! Det er jeg takknemmelig for Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Bedre balanse vil bedre tiden din, fordi du bruker en del krefter på å stabilisere deg. Det er i hvertfall min erfaring. Tiamin - kunne stå på hendene før han skadet ryggen. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg kan ikke stå på hender, men klarer fint å gå på hender (ikke med helt strake bein). Er bare å prøve om og om og om igjen, til slutt har du det. Litt styrke i armene hjelper på. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg pleier å gå bakover om jeg begynner å falle bakover. Og det motsatte med framover. Bedre balanse er vel noe som kommer etterhvert. *trene* Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Går vel an å stille seg opp mot en vegg for å hjelpe til man får til å stå av seg selv... Lenke til kommentar
greipfrukt Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Mange gode tips her ! Takker for de...skal prøve det med å stå ved en vegg, da evt. bare sette en fot i veggen for å finne balansen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå