1ar Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har bestilt meg et lydkort hos ebox.no for 11 dager siden. Det var på lager og synes derfor det er litt rart jeg ikke har fått det enda. Prøvde derfor å kontakte de. Når jeg ringte fikk jeg beskjed om at linjen ikke for tiden var i bruk, daglig leder svarer ikke på telefon og mailen jeg sendte kom ikke frem. Fikk en automatisk generert mail om at mailen min ikke kom frem. Er det noen som har erfaring med dette firmaet? Virker veldig useriøst på meg! Lenke til kommentar
1ar Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Kan jeg ringe banken og be dem tilbakebetale pengene jeg har betalt for dette lydkortet? Regner med det bare er reservert. Noen som har erfaring med dette? Gidder ikke mase på et firma som aldri svarer og ikke engang har en fungerende telefon! Aldri handle hos ebox, ser også mange andre har dårlige erfaringer med ebox! Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Her snakker vi nok dessverre om et selskap som er i ferd med å dø ut. Revisor har fratrådt og inkassosakene hoper seg opp. Aksjekapitalen er langt i fra nok til å dekke utestående fordringer og selskapet har dårligste kredittrating. Lykke til med å få tilbake pengene dine. Du kan håpe at banken ikke har kjørt overføringen, har de gjort det så kan det nok bli vanskeligere å få de tilbake... Endret 30. november 2006 av Rookie_NO Lenke til kommentar
1ar Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Her snakker vi nok dessverre om et selskap som er i ferd med å dø ut.Revisor har fratrådt og inkassosakene hoper seg opp. Aksjekapitalen er langt i fra nok til å dekke utestående fordringer og selskapet har dårligste kredittrating. Lykke til med å få tilbake pengene dine. Du kan håpe at banken ikke har kjørt overføringen, har de gjort det så kan det nok bli vanskeligere å få de tilbake... 7390905[/snapback] Fikk faktisk svar fra daglig leder i dag: "Hei, Beklager at ingenting har skjedd med din ordre. Jeg er og har vært syk ganske lenge men prøver å følge opp ordre så godt som mulig. Ebox har ikke eget lager men bruker våre distributørers lager. All produktinformasjon, lagerstatuser og priser lastes ned fra distributørene daglig og publiseres i butikken. Lydkortet du har bestilt er tydeligvis ikke på lager lenger og har heller ikke vært det på svært lenge får jeg opplyst. Sannsynligvis har informasjon om produktet ikke blitt oppdatert fra den aktuelle distributøren Norek på en stund og jeg har manuelt måtte fjerne dette selv. Om det er alternativ produkter du ønsker å bytte til kan vi nok få ordnet det, ellers må jeg nok tilbakeføre eventuelle innbetalte penger til deg. Jeg kjenner ikke til noen feil ved telefonen, den ringer stadig og folk ringer som regel samtidig og da er det vanskelig å få svart alle." Jeg svarte at jeg ville ha pengene tilbake og håper at det går i boks Edit: Snakket med banken, pengene er trukket. Håper de ordner opp etter seg. Endret 30. november 2006 av 1ar Lenke til kommentar
Niro Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 BESTILTE TRÅDLØS TASTATUR OG MUS I BEGYNNELSEN AV DESEMBER 2006 SOM DA SKULLE VÆRE PÅ LAGER. BLE OGSÅ LOVET PÅ MAIL AT DETTE SKULLE LEVERES FØR JUL,DA DETTE VAR EN JULEGAVE. FREM TIL I DAG 05.01.2007 HAR INGEN TING HENDT. DE SVARER IKKE PÅ MAILER ELLER TELEFONER. VELGER VEL OG REISE HJEM TIL DAGLIG LEDER SELV OG RYDDE OPP,OM INGEN TING HENDER UMIDDELBART. DETTE VIRKER SOM ET FIRMA SOM IKKE HELT VET HVA DE DRIVER MED,OG HAR IKKE NOE SOM LIGNER PÅ KUNDEBEHANDLING. JEG VIL I ALLE FALL IKKE GODTA OG MISTE DET JEG HAR BETALT FOR DISSE VARENE. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 CAPSLOCK ER IKKE SÅ POPULÆRE HER I HUSET, VIL DU REDIGERE POSTEN DIN? Mvh jarmo Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Oooh, ironi fra "vaktmesterne" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå