Gå til innhold

Får ikke kontakt med ebox.no


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt meg et lydkort hos ebox.no for 11 dager siden. Det var på lager og synes derfor det er litt rart jeg ikke har fått det enda.

Prøvde derfor å kontakte de. Når jeg ringte fikk jeg beskjed om at linjen ikke for tiden var i bruk, daglig leder svarer ikke på telefon og mailen jeg sendte kom ikke frem. Fikk en automatisk generert mail om at mailen min ikke kom frem.

 

Er det noen som har erfaring med dette firmaet? Virker veldig useriøst på meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jeg ringe banken og be dem tilbakebetale pengene jeg har betalt for dette lydkortet? Regner med det bare er reservert. Noen som har erfaring med dette?

Gidder ikke mase på et firma som aldri svarer og ikke engang har en fungerende telefon! :thumbdown:

 

Aldri handle hos ebox, ser også mange andre har dårlige erfaringer med ebox!

Lenke til kommentar

Her snakker vi nok dessverre om et selskap som er i ferd med å dø ut.

Revisor har fratrådt og inkassosakene hoper seg opp. Aksjekapitalen er langt i fra nok til å dekke utestående fordringer og selskapet har dårligste kredittrating.

 

Lykke til med å få tilbake pengene dine. Du kan håpe at banken ikke har kjørt overføringen, har de gjort det så kan det nok bli vanskeligere å få de tilbake...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Her snakker vi nok dessverre om et selskap som er i ferd med å dø ut.

Revisor har fratrådt og inkassosakene hoper seg opp. Aksjekapitalen er langt i fra nok til å dekke utestående fordringer og selskapet har dårligste kredittrating.

 

Lykke til med å få tilbake pengene dine. Du kan håpe at banken ikke har kjørt overføringen, har de gjort det så kan det nok bli vanskeligere å få de tilbake...

7390905[/snapback]

 

Fikk faktisk svar fra daglig leder i dag:

 

"Hei,

 

Beklager at ingenting har skjedd med din ordre. Jeg er og har vært syk

ganske lenge men prøver å følge opp ordre så godt som mulig.

Ebox har ikke eget lager men bruker våre distributørers lager. All

produktinformasjon, lagerstatuser og priser lastes ned fra distributørene

daglig og publiseres i butikken.

Lydkortet du har bestilt er tydeligvis ikke på lager lenger og har heller

ikke vært det på svært lenge får jeg opplyst. Sannsynligvis har informasjon

om produktet ikke blitt oppdatert fra den aktuelle distributøren Norek på en

stund og jeg har manuelt måtte fjerne dette selv.

 

Om det er alternativ produkter du ønsker å bytte til kan vi nok få ordnet

det, ellers må jeg nok tilbakeføre eventuelle innbetalte penger til deg.

Jeg kjenner ikke til noen feil ved telefonen, den ringer stadig og folk

ringer som regel samtidig og da er det vanskelig å få svart alle."

 

 

Jeg svarte at jeg ville ha pengene tilbake og håper at det går i boks :)

 

Edit: Snakket med banken, pengene er trukket. Håper de ordner opp etter seg.

Endret av 1ar
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

BESTILTE TRÅDLØS TASTATUR OG MUS I BEGYNNELSEN AV DESEMBER 2006 SOM DA SKULLE VÆRE PÅ LAGER.

BLE OGSÅ LOVET PÅ MAIL AT DETTE SKULLE LEVERES FØR JUL,DA DETTE VAR EN JULEGAVE.

FREM TIL I DAG 05.01.2007 HAR INGEN TING HENDT.

DE SVARER IKKE PÅ MAILER ELLER TELEFONER.

VELGER VEL OG REISE HJEM TIL DAGLIG LEDER SELV OG RYDDE OPP,OM INGEN TING HENDER UMIDDELBART.

DETTE VIRKER SOM ET FIRMA SOM IKKE HELT VET HVA DE DRIVER MED,OG HAR IKKE NOE SOM LIGNER PÅ KUNDEBEHANDLING.

JEG VIL I ALLE FALL IKKE GODTA OG MISTE DET JEG HAR BETALT FOR DISSE VARENE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...