IcedInsanity Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skal sote baklyktene på min golf 2..så lurte eg på hva eg bør gjøre for å få best muli resultat..og kan eg sote HELE lykten..over blinklys,ryggelys og hele pakka? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Vask dem med noe som får vekk all skitt. Masker områder som ikke skal sotes Spray på med sotespray i valgt farge La det tørke Påfør evt flere lag soting La det tørke Fyr på noen lag med klarlakk, la tørke litt mellom hvert lag Hele lykten kan sotes om ønskelig. Lovlig? Nei (ikke lovlig å sote noe av lykten). Sota mine tidligere i sommer, godt fornøyd, utifra at det koster rundt 300 kroner for alt man trenger (da med to sotefarger).. Endret 30. november 2006 av Marvil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 hvilke områder er det eg ike bør sote da?..området der ryggelysene er...?...eller flere plasser Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det kommer an på hvordan du vil at resultatet skal bli.. Om du soter ryggelyset vil det bli merkbart dårligere, sånn til opplysning. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Er sånne lykter eg har..vet ikke hva som hadde vert tøffest der eg... Lenke til kommentar
_carinata60_ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøp rød sotespray, fåes på thorshow og bilextra ihvertfall.. så sprayer du kun over det orange, helt til det blir mørkerødt som resta av lykta.. drit tøft! og man blir ikke tatt:D har selv gjort dette på min,bestemors og mutter'n sin bil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 og man blir ikke tatt:D har selv gjort dette på min,bestemors og mutter'n sin bil 7394215[/snapback] Å påstå slikt vil jeg mene er litt feil. Selvsagt kan man bli tatt. Sannsynligheten er liten, men å utelate den helt blir feil. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Såble vi enige her om hva vi gjør eller? :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hehe, det vel nesten du bestemme, utifra hva du syns blir fint, og hvorvidt du trenger maksimalt ryggelys, osv.. F.eks sote hele øverste del svart, sote blinklyset rødt, sote hele greia rødt, osv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Hva er det som er lov da..eller er ikke soting av baklys lov i det hele tatt? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ikke lov. De er e-merka/godkjent i sin originalstand, all modifisering utover dette gjør at godkjenningen faller bort, og du kan få påpekt det i kontroll osv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 hmm....jaja..koster vel ikke så mye med nye uansett.. :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hehe, nei, vertfall ikke brukt.. Endret 1. desember 2006 av Marvil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 nei..de koster ikke mye så eg..er veldi usikker på om eg klarer å sote de skikkeli uten å fucke de helt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sotespray går av med f.eks cellulosefortynner (mener jeg det stod på min boks jeg fikk anbefalt hos BilXtra).. Så om det ikke blir bra, vasker du det av med noe lignende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Ah okay...jaja men da er det rom for feil da...hehe Lenke til kommentar
kzn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 har bare moderat soting på min.. gikk bra å sote over ryggelys og blink da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 tar dette her eg..merket igår at bilen min lekker olje..mye...lekker der som olje måleren sitter...ikke peilepinnen men måleren...den gummihetten som sitter på der er sprukket...så det drypper olje ut...håper ikke den er dyr å bytte på et verksted?? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 sikkert ikke så dyrt.. tipper max 50-lappen for delen du trenger, så kommer arbeid i tillegg... tror ikke det er noe problem å bytte den selv. ville gjort det for å spart litt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 men må vel få en ny på verkstedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå