Autofil Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei. Er det noen som kjenner til om Elkjøp har scannere som er bra til å scanne inn diasbilder. Må innrømme at Elkjøp er førstevalg, da jeg kun trenger den til et par timers arbeid (kjekt med 30 d. retur...). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Et veldig kjapt søk på ordet "dias" på elkjop.no ga to treff. Begge multifunksjonsprintere med dias-scanningsfunksjon. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Et veldig kjapt søk på ordet "dias" på elkjop.no ga to treff. Begge multifunksjonsprintere med dias-scanningsfunksjon. 7389527[/snapback] Jeg søkte på "scanner" og fikk kun ett treff. En tredje utgave. men fant ikke noe der om at de tok dias. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Elkjøps ene rene scanner tar ikke Dias nei, dessverre. Da må man se på en multifunksjon. PS..jeg jobber i elkjøp, om noen lurte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå