stvjfp1 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Min PC en eldre Dell Optiplex GX 240 har skjermkortet tatt kvelden. De "døde" korte er en ATI Rage 128 Ultra grafikkkort I følge spesifikasjonene har den AGP 4X/2X Jeg trenger et altså er nytt billig kort. Men kan jeg da kjøpe et hvilken som helst AGP kort Eks. vil et AGP8x slik som https://prisguiden.no/product.php?productId=40375 funke? Eller må jeg ha et AGPx4 Tar gjerne anbefallinger på et billig kort. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg kan selge deg et pci kort for 100,- Det vil fungere minst like greit som et agp kort, så lenge du ikke skal spille:) Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 AGP 8x vil fungere uten problemer. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 rimelig sannsynlig så trenger du et 3,3v agp kort, ikke 1,5v som alle dagens kort er. Hvis jeg ikke har blandet de to standardene sammen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå