Gå til innhold

Laptop 7K- 10K (Raske svar, takk!)

LinXen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg må kjøpe meg ny laptop. I og med at min 5år gamle Dell Latitude C610 begynnte å svikte i sist uke.

Jeg er nå på jakt etter en ny laptop som skal ha greie spesifikasjoner og ok batterilevetid. Hvilket merke det er på laptoppen spiller ikke så mye, bare det er fra en seriøst og kundevennelig produsent.

Så hvis noen av dere "spesialister" kunne være vennelige å hjelpe meg hadde det vært supert. Å skaffe ny PC haster litt i og med at jeg trenger ny før tentamenene starter på vgs.

Noen av de spesifikasjonenen jeg ønsker er:

Dobbelkjerne CPU

minst 1gb minne (2gb skader ikke ;) )

helst 3t --> batteri (normalbruk)

12-14.1 tommer skjerm

prisklasse: 7-10.000kr

stillegående

Jeg ønsker til å betale mer for maskinen enn maks ca 10.000kr.

Maskinen skal brukes til skolearbeid film/musikk avspiller, programmering og surfe maskin +++ Men ønsker en PC som tåler resurskrevende oppgaver også.

Det kommer ikke til å bli spilt på den, derfor trenger ikke grafikkortet å være noe særlig. Bare den kan vise skjermbildet i 1280x720 begynner det å bli ok.

Har sett på Multinote Compal HGL30 14.1" WXGA Intel® Core™ Duo

http://www.multicom.no/SystemConfigurator.aspx?q=st:10503102

Rask hjelp ønskes! :) Vil helst bestille før helgen..

Har en lik tråd på Itavisen sitt forum, men regner med at det er folk med bedre kunnskaper her.

Det er viktig at laptoppen er fra en produsent som jeg kan stole på, at den blir raskt levert, har god service osv..Altså ikke noe Whitebox greier...

Mvh

LinXen

Endret av LinXen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...