kaka13 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 På kazaa så er det enkelte filer man laster ned som det står "rename extension to zip and extract and install" eller liknende.. Spørsmålet er åssen i helsike gjør man dette?!? Har maaange filer det jeg ikke får åpnet... Håper noen her ialfall vet det!!! Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 har du skjult "etternavnet" på filene? hvis det står "noe".noe --> Rename til "noe".zip Hvis det bare står "noe" må du i windows explorer velge verktøy --> Mappe alternativ --> Vis --> ta bort haken på skjul etternavn på kjente filtyper. (ikke sikkert det er helt riktig oversatt da jeg har Engelsk XP) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du har en fil: thisissogood(rename to zip) med en eller annen filtype, f.eks .exe, ja? I Explorer/Utforsker velger du Tools/Folder Options/View og fjerner haken for "Hide file extensions for known file types". Da har filen navnet: thisissogood(rename to zip).exe, og du kan trykke F2, slette exe og skrive inn zip. Eller du kan åpne filen i f.eks WinZip direkte. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 jeg gav dem enkelt og greit ett nytt navn med .zip på slutten så ble den en zip fil Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det blir den ikke hvis filen har en kjent filtype (for Windows) fra før. Da blir det f.eks thisissogood(rename to zip).zip.exe og blir ikke tolket riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå