-sealiNe- Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Heisann! Jeg er ute etter en anime som ligner veldid på naruto og bleach, dunno hvilken type anime det er shounin elns? Noe sånn iaffal Vil helst ikke ha inn skytevåpen, helst sverd eller fist fights Liker spess de seriene der en person har en spessiell evne som gjør at når noen som er nær han dør, vil denne personen gå berserk osv... Takk for alle svar Lenke til kommentar
akan Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 tror dette er 3 topicen fra folk som lurer på hva de bør se bare denne uken bla litt nedover så finner du masse svar Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Ja, men jeg leter etter noe som ligner svært på naruto eller bleach! Lenke til kommentar
Fable123 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Vel One Piece kanskje. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Liker du Naruto og Bleach vil du helt sikkert like One Piece ja. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Slenger meg på bølgen jeg å; tok Naruto deg med storm så kommer du til å fly igjennom veggen i når du starter (børr) å se denne serien Synes Naruto, sammenlgt, er bedre; større spenningskurve (minus fillers), One Piece er mer stabilt, du blir derimot aldri skuffet og kommer til å glise for deg selv hele serien igjennom. En personlig anbefaling er mangaen da... Endret 30. november 2006 av Motoko Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hvor mangen eps er det ute av one piece? Og hva handler dn om ? Endret 1. desember 2006 av -sealiNe- Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) I mangaen er det hittil 430 kapitler fordelt i 46 volumer; det nyeste volumet innholder til nå 6 kapitler, more to come. I anime'n er vi kommet til episode 288 nå, i engelsk dub'en er det kommet til 106. Jeg kan si så mye at Monkey D. Luffy (hovedpersonen) søker etter skatten Pirat Kongen rakk å samle ihop iløpet av hans karriere før han ble fanget halshugd av marinen. Piraten som finner denne skatten blir den nye piratkongen. Luffy på eventyr med co. (kommer etterhvert uti serien). Fristet? Selv leser jeg de norske bøkerne og anime'n i takt. *psst* Wiki *psst* Endret 1. desember 2006 av Motoko Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Støtter One Piece. Det er UTROLIG morsomt og veldig spennende Lenke til kommentar
sasori Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Heisann! Jeg er ute etter en anime som ligner veldid på naruto og bleach, dunno hvilken type anime det er shounin elns? Noe sånn iaffal Vil helst ikke ha inn skytevåpen, helst sverd eller fist fights Liker spess de seriene der en person har en spessiell evne som gjør at når noen som er nær han dør, vil denne personen gå berserk osv... Takk for alle svar 7389054[/snapback] kanskje yuyu hakusho? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fistfights = Dragonball! Sverd = Rorouni Kenshin Skikkelig gode anime'er begge to. Spesielt Kenshin Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Shaman King er ganske så fett! Mye slossing med sverd i serien! Serien handler om Shamaner som kan bruke døde sjeler til masse rart! Hovedpersonen Yoh får Samurai Amidamaru som sin sjel, å sammen er de utrolig sterke Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Berserk er jo helt perfekt hvis du like sverdkamper og sånn da, sitter på skolen så jeg gidder ikke og skrive noe veldig utfyllende om serien, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå