Klepsland Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Heisann Jeg har en bærbar PC type Packard Bell Easynote R4653 Den fryser plutselig, i boot, etter 2 min, etter 30min. Ctrl-alt-del fungerer ikke, og jeg må tvinge den av. Har hørt at det kan skyldes batteriet, det er blitt svært dårlig, men problemet er der fortsatt nå jeg tar ut batteriet og kun kjører på adapter. Orker ikke sende PC`en inn igjen, har hatt den inne før og det tar lang tid før jeg får den igjen, og de finner aldri feilen. Håper virkelig dere kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Du har hatt den inne før, med samme problem, uten at det løste problemet? Enten er det en hardwarefeil, noe som kanskje kan gå på garantien eller så er det et softwareproblem. Jeg hadde nok reinstallert pc'n (formatert og lagt inn windows på nytt) for å se om problemet fortsatt hadde vært til stede. Har du windowsXP cd'n kan du fra start->kjør, skrive sfc /scannow slik at evt. defekte systemfile evt. hadde blitt rettet. Endret 29. november 2006 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå