d'espresso Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Puttet Memory Stick Duo inni en PC.. Jeg dyttet helt inn med håp om at et "klikk" ville komme.. Men det kom ikke.. Nå sitter kortet langt inni der .. Dette var teit.. Edit: Fant ut at jeg putta det feil vei inn.. Nå må det ut.. Men hvordan?? Endret 29. november 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Tja, pinsett, knipetang... Stikker vel litt ut vel? Kanskje du kan hjelpe det ut med ei nål om du ikke får tak i det? Endret 29. november 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Tja, pinsett, knipetang... Stikker vel litt ut vel? Kanskje du kan hjelpe det ut med ei nål om du ikke får tak i det? 7388966[/snapback] Det er kjempelangt inne.. Jeg er så idiot!! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det er kjempelangt inne.. Jeg er så idiot!! 7389000[/snapback] Neida, alle kan gjøre feil. Prøv med ei tynn, lang nål da. Er som regel et plastlag som du ikke får stikki så lett gjennom på minnekort. Ikke harpuner det helt, men prøv å få nåla på skrå slik at du kan trekke det ut. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Får liksom ikke ordentlig tak på det.. Men jeg når det greit nå.. Men får det ikke lengre ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå