Gå til innhold

Power Hour, en drikkelek

nord

Anbefalte innlegg

Power hour går ut på at man skal kaste i seg en liten mengde øl hvert minutt i 60/100 minutter. det høres kanskje enkelt ut, men dette blir ganske mange liter øl. Jeg prøvde dette for en stund siden med noen venner og det må innrømmes at det var forferdelig hardt. Etter en liten stund suser minuttene så raskt forbi at man knapt rekker å gjøre klar en ny shot.

hva trenger du?

-et lite glass som enkelt rommer 4 (til så mye) cl du vil drikke.

-nedteller. noe som du finner på de fleste mobiltelefoner. om ingen har en brukbar nedteller for hånden så kan programvaren på denne siden brukes. Mener jeg har sett videoer på Youtube/video google som fungerer utmerket.

-god musikk

-noen flasker/bokser øl/cider.

-godt selskap

-noe å kaste opp i (sløseri av øl heh). kan komme godt med, er ikke så god plass i magen.

Fant også en video av noen lure svensker som pøste på med 4 cl per minutt i 100 minutter, her er resultatet av det.

http://joelbitar.se/100min/

Regner med flere her har hatt en intern konkurranse i dette før, for dere som ikke har det. Lykke til!

Endret av nord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri fattet greien med drikkeleker. For det første vil jeg gjerne drikke i mitt eget tempo (selv om det gjerne er veldig raskt), og jeg vil gjerne ha det gøy når jeg drikker, ikke sitte å bruke en time på å shotte øl (shotte øl?). En annen ting jeg har erfart med drikkeleker (ikke den som er beskrevet her) er at etter noen minnutter blir alle for full til å gidde å fortsette.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...