nord Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Power hour går ut på at man skal kaste i seg en liten mengde øl hvert minutt i 60/100 minutter. det høres kanskje enkelt ut, men dette blir ganske mange liter øl. Jeg prøvde dette for en stund siden med noen venner og det må innrømmes at det var forferdelig hardt. Etter en liten stund suser minuttene så raskt forbi at man knapt rekker å gjøre klar en ny shot. hva trenger du? -et lite glass som enkelt rommer 4 (til så mye) cl du vil drikke. -nedteller. noe som du finner på de fleste mobiltelefoner. om ingen har en brukbar nedteller for hånden så kan programvaren på denne siden brukes. Mener jeg har sett videoer på Youtube/video google som fungerer utmerket. -god musikk -noen flasker/bokser øl/cider. -godt selskap -noe å kaste opp i (sløseri av øl heh). kan komme godt med, er ikke så god plass i magen. Fant også en video av noen lure svensker som pøste på med 4 cl per minutt i 100 minutter, her er resultatet av det. http://joelbitar.se/100min/ Regner med flere her har hatt en intern konkurranse i dette før, for dere som ikke har det. Lykke til! Endret 29. november 2006 av nord Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Så ut som noe som må prøves får se Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan bli.. spennende. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 La oss tvinge ned litt gammel øl. Se hvem som blir fullest. Man drikker for å ha det gøy, ikke for å bli full. Eller har jeg missforstått ? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Gøy med drikkeleker da? Dette skal testes til jul ^^ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det der hørtes jævli morsomt ut.. dog me vodka og heller skru ned tiden? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Shotte øl? Den var ny... Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Shotte øl? Den var ny... 7393072[/snapback] Tenkte akkurat det samme, høres pussig ut sant? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tenker jeg skal prøve det med mjød. Litt mer futt i det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ja, det så gøy ut! Drikke til du spyr! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jezuz... Hvis du skal spy opp ølen etterpå, kan du likesågodt la være å drikke. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Har aldri fattet greien med drikkeleker. For det første vil jeg gjerne drikke i mitt eget tempo (selv om det gjerne er veldig raskt), og jeg vil gjerne ha det gøy når jeg drikker, ikke sitte å bruke en time på å shotte øl (shotte øl?). En annen ting jeg har erfart med drikkeleker (ikke den som er beskrevet her) er at etter noen minnutter blir alle for full til å gidde å fortsette. Endret 5. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ingen som tvinger noen til å holde på til øl blir sløst, er jo ment for intern konkurranse mellom venner. kjenner du luft i magen, gi deg og innse nederlaget. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Har testet dette 2-3 ganger, og har aldri kommet over 35 drinks. Dette er mye vanskeligere enn det virker som folkens. Hvis noen vil lage en egen spilleliste så ligger det en plugin til winamp på winamp siden som bytter sang etter 1 min. sorry for bump. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) 8 halvlitere øl på 100 minutter høres ut som litt i overkant. Hadde nok kapitulert. Har dog aldri drukket så jevnt før, så kanskje det ville gjort det litt lettere, eller kanskje tvert i mot. Endret 16. januar 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå