fischer90 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Les dette: http://www.catchgamer.no/?module=forum&f=t...Id=80771&page=1 Kan noen hjelpe meg å finne ut hvorfor jeg altid får blåskjerm når jeg skal spille wow og andre store spill..?? Plis hjelp meg med denne!! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ser at du har prøvd reinstallasjon av skjermkortdriver uten resultat. Prøv å reinstallere windows, det kan hjelpe. Lenke til kommentar
fischer90 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hm... nei har prøvd det mange ganger... virker fortsatt ikke.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvilken feilmelding får du? Tenker da på (Stop: 0x000000D1) For å se feilmeldingen, skru av auto restart ved feil. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vet ikke om dette er samme som jeg hadde, men jeg fikk også bluescreen osv. Fikk bluescreen etter en stund, så starta ikke pc'en opp igjen, dette skjedde med 2 ukers mellomrom.. Var vist harddisken som hadde gått til helvete, men det er vel ikke slik i ditt tilfelle. (Fikk formatert 2 ganger før pc'en klikka ved install av windows) Så starta den ikke opp. Fiksa problemet med ny HDD Lenke til kommentar
zuxxix Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Det hjelper å formatere pc`en.. vist du har HOME EDITION, så funker det å formatere med PROFESSIONAL. det funka iallefall med min pc.. Lenke til kommentar
fischer90 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 feilmeldingen er noe i denne duren: driver_less_q or _equal eller noe sånt.. Har jo formatert mange ganger å det virker ikke. kan det ha noe med hovedkortet å gjøre? Lenke til kommentar
fischer90 Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Nå er det slik at maskinen at den slår seg av med en gang jeg tar den på. og når jeg skal starte på igjen starter ikke skjermen opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå