Knast Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan man andre plasseringen av "Min Musikk" fra "Mine dokumenter" til en annen mappe eller disk? Registeret kanskje? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Last ned TweakUI til XP Der kan du endre det. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Mener du kan gjøre følgende: - Høyreklikk på 'Min musikk' og velg klipp ut (eller hva det heter i den norske versjonen) - Gå til den meppen/disken der du ønsker å flytte denne til. - Høyreklikk og velg lim inn. - Endre evnt. mappens navn til noe annet. Mener at alle koblinger til 'Min musikk' skal oppdateres til den nye posisjonen og navnet. Lenke til kommentar
Knast Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Mener du kan gjøre følgende: - Høyreklikk på 'Min musikk' og velg klipp ut (eller hva det heter i den norske versjonen) - Gå til den meppen/disken der du ønsker å flytte denne til. - Høyreklikk og velg lim inn. - Endre evnt. mappens navn til noe annet. Mener at alle koblinger til 'Min musikk' skal oppdateres til den nye posisjonen og navnet. 7389761[/snapback] Latterlig og genialt! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Da flytter du kun de filene som ligger i den pr. i dag. Neste gang noe lastes til Min musikk-mappen vil det havne på den gamle plasseringen. For å endre mappens plassering for godt er det TweakUI som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå